Aviseringar
Rensa alla

Minion är supergullig jue [cute][cute]


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Rösten passade inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Rösten passade inte [sad]

JOHO!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den blåa är mkt sötare, kolla vilken fin empatisk mimik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den där filmen är kul
jag såg den med bror och hans vän
det var så härligt att höra de sitta och skratta högt(min bror brukar inte göra det) medan jag åt utspillt godis ur mitt eget knä.
vet inte varför jag berättar detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spillde tomat i knät nu också 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vadå "jue"
som att någon skulle säga att Minion är ful?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

JOHO!

den borde varit lite ljusare 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

och vadå "jue"
som att någon skulle säga att Minion är ful?

han kanske åsyftar en inre splittring

ska man vara intellektuell och rakryggad eller ska man gilla minion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

han kanske åsyftar en inre splittring

Det borde finnas en knapp TS kan trycka in vid varje trådstart.
Är det något inre tjabbabaloo så trycker hen på knappen och tråden lyser lila, annars är den gul.

Brk g:

ska man vara intellektuell och rakryggad eller ska man gilla minion

Nu får du det ju att låta som att man är dum i huvudet om man gillar Minion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Det borde finnas en knapp TS kan trycka in vid varje trådstart.
Är det något inre tjabbabaloo så trycker hen på knappen och tråden lyser lila, annars är den gul.

skitbra idé faktiskt

gillar lila och gult

krasch:

Nu får du det ju att låta som att man är dum i huvudet om man gillar Minion.

men mer som att han erkänner "ja jag gillar också minion, jag är som alla andra, jag kan inte motstå minion, jag ska inte låtsas vara förmer"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

skitbra idé faktiskt

Bra att du godkände.

Brk g:

gillar lila och gult

Jag med.
Men Löfbergs lila har snott åt sig kombinationen.

Brk g:

men mer som att han erkänner "ja jag gillar också minion, jag är som alla andra, jag kan inte motstå minion, jag ska inte låtsas vara förmer"

Han är ju förmer om han anser att det är lite pinsamt att "vara som alla andra och gilla Minion".
Och sedan när är det allmängiltigt att gilla Minion? Vet ens hälften av befolkningen vem det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Han är ju förmer om han anser att det är lite pinsamt att "vara som alla andra och gilla Minion".
Och sedan när är det allmängiltigt att gilla Minion? Vet ens hälften av befolkningen vem det är?

jag veeet inte

men det är möjligt att han snarare säger emot sin ovilja att gilla något gulligt än en allmän motvilja m. avs. p. minion

allt jag säger

sluta retas [sad][sad][sad]

eller är det jag som retas? hoppas du inte tar illa upp av att jag anser att det går att tro att människor i allmänhet gillar minion

men jag förstår verkligen inte hur det är pinsamt för honom att göra erkännandet... han tar ju avstånd från den självpålagda skammen iom detta. en lättnad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

men det är möjligt att han snarare säger emot sin ovilja att gilla något gulligt än en allmän motvilja m. avs. p. minion

Kan så vara, han borde specifiera sig för att undvika missförstånd.

Brk g:

sluta retas

[smile]

Brk g:

eller är det jag som retas?

[smile]

Brk g:

hoppas du inte tar illa upp av att jag anser att det går att tro att människor i allmänhet gillar minion

Nej det gör jag inte. Minion är en fin karaktär med många goda egenskaper. Det vore konstigt om det istället fanns ett allmänt ogillande.

Brk g:

men jag förstår verkligen inte hur det är pinsamt för honom att göra erkännandet... han tar ju avstånd från den självpålagda skammen iom detta. en lättnad!

Men det fanns där!
Det känns väldigt:
"Titta nu vad ädel jag är som vågar erkänna att även en person som jag kan finna något så bristfälligt som en disney-karaktär gullig!"
Det smakar illa.


   
SvaraCitera