Aviseringar
Rensa alla

minns inte vad den så kallade sjukdomen heter, hjälp 😮


Ämnesstartare

får damp på detta. borde verkligen veta. har sökt runt som en jävla idiot men hittar inget. så ni är mitt enda hopp nu!

man mår illa av det och har ganska ont, man spyr därimot inte. och att man kanske kan få halsbränna, kan ha fel om det. på vårdcentralen blandade dom ihop "sjukdomen" med magsår. så först trodde dom att jag hade det och sen ändrade dom sig till magsår. det är därför jag borde veta xD minns att innan jag gick till vårdcentralen tog jag zantac för mamma sa att det var bra emot det för hon trodde hon visste vad det var för fel. och innan dom visste att jag hade magsår fick jag utskrivet någon sorts omeprazol. det är väldigt vanligt minns jag och jag minns också att mamma ofta sa att det var det jag hade. hur som helst, det visade ju sig att jag inte hade det utan att jag hade magsår. men iaf måste verkligen veta! vet inte varför men det är något fel på mitt minne just nu, kan inte heller fråga mina föräldrar just nu eftersom dom inte är här xD
tacksam för svar 😀
jag e en nolla(H) och shit vad rörigt det blev. hoppas någon jävel därute förstår vad jag nyss har kladdat ner 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

aids tror jag den kallas[shake]


   
SvaraCitera

itstimetorun:

jag e en nolla(H)

[confused]

och nej tyvärr, jag vet inte vad du menar.


   
SvaraCitera

magkatarr :S


   
SvaraCitera

hjärnbrist


   
SvaraCitera

Har du AIDS?


   
SvaraCitera

Maglint melanom


   
SvaraCitera

magkatarr?


   
SvaraCitera

itstimetorun:

man mår illa av det och har ganska ont, man spyr därimot inte. och att man kanske kan få halsbränna

kebu12:

aids tror jag den kallas[shake]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Magkatarr
Sura uppstötningar
Halsbränna


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera