Aviseringar
Rensa alla

Minska Jordens befolkning


Ämnesstartare

Ska göra en argumentation om denna tes, och jag skulle behöva lite hjälp av er :>
Skriv några bra argument, och kom gärna med lite motargument också eller om hur man skulle bära sig åt för att minska befolkningen av Jorden. Tack1[love]


   
Citera

man dödar några och så slutar man ha oskyddat sex [crazy]


   
SvaraCitera

HA!
Aldrig att jag skriver något vettigt i din tråd. Pojken och vargen du vet... [badgrin]


   
SvaraCitera

PENIS!


   
SvaraCitera

Producera 3 gånger så stora cigaretter som de vanliga. Och de ska ha extra mycket nikotin. [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Det är redan igång.
Bra konspirationsteori:


   
SvaraCitera

Yogi:

om hur man skulle bära sig åt för att minska befolkningen av Jorden

Använd kondom[no-no]


   
SvaraCitera

Kör med ettbarnspolitiken på hela jorden.

Demografi är [n] Eller ja, bara tråkigt.

Fast, om du förbjuder potatis och vaccin, så ökar nog mortaliteten på jorden detta årtal.


   
SvaraCitera

Påbörja en massiv militär upprustning, släpp ut tusen ton koldioxid i atmosfären, låt u-länder ta på sig enorma lån så att hela landet blir skuldsatt och tvinga på dem massa sanktioner, måla ut kina som världens farligaste skurk, sälj vapen till länder som är i konflikter, ge all antibiotika till djurindustrin i preventivt syfte så att alla bakterier blir resistenta och vi råkar ut för massepidemier, tillverka farliga och gärna radioaktiva gifter som kommer vara kvar för alltid, och varför inte, börja använd dem i krigföring också..

jag tror inte du behöver oroa dig för en befolkningsökning inom det kommande århundradet


   
SvaraCitera

Tzar-bomba de 20 första städerna på denna lista http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_v%C3%A4rldens_st%C3%B6rsta_storstad...

Bara för att börja.

Sen så gör man som Anarkandi säger på samma gång. = )


   
SvaraCitera
Flash

Mattias94:

Använd kondom

Använd inte kondom!

Skaffa fler barn!


   
SvaraCitera

Bara de som har IQ över 131 får skaffa barn, resten kastreras.


   
SvaraCitera
Flash

Zwift:

Bara de som har IQ över 131 får skaffa barn, resten kastreras.

Det går inte att skaffa barn utan kvinnor! [no-no]

Dold text: Icke-seriöst inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag håller mig till 1 barns regeln, argument och motargument till detta? Och hur skulle man kunna få alla att följa denna regel?


   
SvaraCitera