Aviseringar
Rensa alla

Minska rasism = minska genomsnittslängd på penis?


Ämnesstartare

Det relativt nya South Park-avsnittet T.M.I. har fått mig att fundera. Det handlar om vissa personer som är förbannade på allt och alla, orsaken är att de har små penisar. När genomsnittslängden på penisar sedan sänks officiellt så är dessa personer glada helt plötsligt.

Min första tanke efter avsnittet var att det påminner om rasisterna på t.ex. Flashback, som inte tycks göra annat än att klaga på invandrare, alla som inte hör till den "ariska rasen" etc.

Det har gått några månader sedan jag såg avsnittet nu, och jag har läst en del grejer som sagts i rasistsektionerna på Flashback. Vad rasisterna verkar hata mest är "negrer", främst svarta män, och de blir extra hatiska av svarta män som är tillsammans eller bara umgås med vita/svenska kvinnor. Någon frågade på Flashback: "Inget gör er mer förbannade än svarta män som är ihop med vita kvinnor?", och fick svar såsom "Nej, det är det äckligaste som finns!".

Nyligen skapades en tråd där det snackas om svarta män i svenska reklamer och hur rassarna ska bojkotta varje produkt som har en reklamfilm där en svart man och en vit kvinna medverkar tillsammans. En annan lång tråd heter "Ställ svenska kvinnor till svars för folkförräderi". You get the point...

Jag har funderat på varför rasisterna riktar extra mycket hat mot detta, och kom fram med en teori om att rasisterna helt enkelt har små kukar. De är oskulder i alla möjliga åldrar som aldrig haft en kvinna och blir då extra arga på de mörka främlingarna av en lägre stående ras som det går mycket bättre för på den fronten. Det finns ju sägner om hur stora svarta mäns kukar är, kanske är rasisterna avundsjuka? Sällan hör man glåpord från dem riktade mot asiater, som sägs ha små.

Kanske borde vi sänka genomsnittslängden som är 14-15cm (om jag inte missminner mig) till 8-9cm? Då kanske rasisterna blir glada, får mer självförtroende och ger upp rasismen. Vad tror ni? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Zodd:

Kanske borde vi sänka genomsnittslängden som är 16cm (om jag inte missminner mig) till 8-9cm? Då kanske rasisterna blir glada, får mer självförtroende och ger upp rasismen. Vad tror ni? [smile]

Ah, då blir jag glad.. 16!? [surprised] Låter alldeles för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ah, då blir jag glad.. 16!? [surprised] Låter alldeles för mycket.

Läste på ett annat ställe nu att det är 14,9. Vet iofs inte om det är sant heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror stympning är enda lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Jag har funderat på varför rasisterna riktar extra mycket hat mot detta, och kom fram med en teori om att rasisterna helt enkelt har små kukar.

[love][love][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

14,9.

Låter bättre.. [smile]


   
SvaraCitera
hälge

Haha bra idé!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

och kom fram med en teori om att rasisterna helt enkelt har små kukar.

kombinerat med låg intelligens ja, och förmodligen ett allmänt oattraktivt utseende också [crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Har sett två rasisters snoppar. De var små [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det är kul att håna rasister, men nej, jag tror faktiskt inte att deras problem har med deras penisstorlek att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Läste på ett annat ställe nu att det är 14,9. Vet iofs inte om det är sant heller.

Medellängden har minskat flera centimeter sedan de första undersökningarna, det kan ha något med att göra att männen fick mäta sig själva i de första.... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra idé


   
SvaraCitera