Aviseringar
Rensa alla

Minus 3ggr.


Ämnesstartare

Hej!
Jo jag skrev ett inlägg för lite mer än 1 månad sedan om att jag hade haft sex med en kille och redan dagen efter känt mig illamående osv. Det gör jag än.
Har haft magkatarr sen i Mars och det började gå över i slutet av Juli/början av augusti. Men dagen efter vi hade haft sex (17 september hade vi sex) så började jag redan må jätte illa. Och det har hållt i sig.
Jag har tagit tre olika test. Det första tog jag exakt 2 veckor efter vi hade haft sex, det andra tog jag när mensen skulle komma (den var inte så mycket försenad), och tredje tog jag nu i fredags.
Jag har fått negativt på alla tre testen. Men finns det en chans att jag är gravid ändå? Jag är fortfarande orolig eftersom att det började precis efter vi hade haft oskyddat sex.
Eller kan det vara något annat som håller på?
Jag har ont i båda äggstockarna till och från, ont i ryggen ibland, hungrig osv. Kissar gör jag nog inte mer och brösten känns som vanligt. Men min avföring är konstig sen dess. Det kommer i princip bara små pluppar och nästan ingenting alls. Och jag bajsar inte så ofta nu heller..
Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

sofia1989:

Men min avföring är konstig sen dess. Det kommer i princip bara små pluppar och nästan ingenting alls. Och jag bajsar inte så ofta nu heller..

Det är väl därför du mår illa? magkatarren kom tebax av stressen att du oroade dej för att vara gravid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men nu sitter det onda under naveln med, det gjorde det inte innan.


   
SvaraCitera

happ, klamydia lr dyl?
(fast man har tarmar under naveln med, så det behöver inte vara livmodern, äggstockar för att värken sitter under naveln, men kan vara såklart)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki får kolla upp det!


   
SvaraCitera

Det finns ingen säkerhetsställd garanti när det gäller oskyddat sex. Uppsök en läkare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta: Jo det är klart.. Men jag menar minus på tre graviditetstest..?


   
SvaraCitera

sofia1989:

Men min avföring är konstig sen dess. Det kommer i princip bara små pluppar och nästan ingenting alls. Och jag bajsar inte så ofta nu heller..

Förstoppning? [blush]


   
SvaraCitera

Kanske är gasfickor? Ställ dig på alla fyra så det blir fria luftvägar i alla riktningar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch: Jo men jag tänkte mest på det onda i magen. Har som sagt ont runt hela magen, från naveln och ner. Som har kommit sen dagen efter då vi hade sex dvs. Man får ju inte ont i äggstockarna osv om man har förstoppning :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger: Va? Vad menar du nu? 🙂


   
SvaraCitera

Om du som tjej mår så illa efter sex, då skall du bara veta hur det är för en kille. Man mår aldrig så dåligt som när man haft sex med en tjej[sad]


   
SvaraCitera

sofia1989:

WaterTiger: Va? Vad menar du nu? 🙂

Hälften skämt och hälften seriöst. 🙂 Men man kan få "fickor" av gas i magen om man har otur,som bara sitter där och gör ont istället för att pysa ut som de ska.

kebu12:

Om du som tjej mår så illa efter sex, då skall du bara veta hur det är för en kille. Man mår aldrig så dåligt som när man haft sex med en tjej[sad]

Jag brukar sätta mig med en kniv och muttra "att lida är att leva" varje gång.


   
SvaraCitera

WaterTiger:

Jag brukar sätta mig med en kniv och muttra "att lida är att leva" varje gång.

Jag brukar

[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

[sad]

Man lämnar en bit av sin själ i ett mörkt hål..


   
SvaraCitera