Aviseringar
Rensa alla

Missar man nått?


Mollgan:

klart det gör!

tror jag klarar mig ändå faktiskt 🙁


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror jag klarar mig ändå faktiskt 🙁

joo alltså klarar sig gör man väll utan att hoppa falmskärm eller ligga med en dvärg, men det e ju still med on the list


   
SvaraCitera

Mollgan:

joo alltså klarar sig gör man väll utan att hoppa falmskärm eller ligga med en dvärg, men det e ju still med on the list

jo men.. nej, bara nej.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jo men.. nej, bara nej.

haha.
Men.. sen pratade jag mest om en själv som kille. Som tjej måste man kanske inte bli knullad i röven får att dö lyckligt


   
SvaraCitera

Mollgan:

Som tjej måste man kanske inte bli knullad i röven får att dö lyckligt

nej precis!


   
SvaraCitera
loita

jag fattar verkligen inte hur någon kan tända på de [chocked] asså köra upp sin kuk i någons anal? där de kommer ut bajs ifrån? vart någonstans är de tändande? jag fattar de verkligen inte :S:S


   
SvaraCitera

Nah, det är rätt careface tbh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm... Skriver upp det på min "Things i may or may not do before i die-list" [crazy]


   
SvaraCitera
loita

Mintyp:

may or may not do

[love]


   
SvaraCitera

loita:

jag fattar verkligen inte hur någon kan tända på de asså köra upp sin kuk i någons anal? där de kommer ut bajs ifrån? vart någonstans är de tändande? jag fattar de verkligen inte :S:S

Nä exakt, det är typ lika äckligt som en KUK! Det är ju den man kissar med!! som det kommer ut KISS ifrån? vart någonstans är de tändande?


   
SvaraCitera
loita

Mollgan:

Nä exakt, det är typ lika äckligt som en KUK! Det är ju den man kissar med!! som det kommer ut KISS ifrån? vart någonstans är de tändande?

tycker inte de är samma sak men aj du får ha din åsikt och jag min,
jag tycker de är stört att nån kan vela trycka upp den i skitan och riskera att stinka bajs på sin kuk eller kanske till och med få de på sig
och du tycker tjejer är äckliga som vill knulla din kuk


   
SvaraCitera

loita:

tycker inte de är samma sak men aj du får ha din åsikt och jag min,
jag tycker de är stört att nån kan vela trycka upp den i skitan och riskera att stinka bajs på sin kuk eller kanske till och med få de på sig
och du tycker tjejer är äckliga som vill knulla din kuk

ja fast jag tycker inte det är äckligt, jag drev bara med dig. Men du tycker alltså om kiss?


   
SvaraCitera

Om du är nyfiken så testa [party]


   
SvaraCitera
loita

Mollgan:

ja fast jag tycker inte det är äckligt, jag drev bara med dig. Men du tycker alltså om kiss?

Nu skule jag kunna svara kondom, men de är sällan jag använder de så säger ist hellre riskerar jag att få nån droppe kiss i mig än att bli brun och stinka skit


   
SvaraCitera

Värt att testa. Vissa gillar det, andra inte.

Jag tycker faktiskt att den känns rejält annorlunda - vaginalt sex känns ofta ganska mycket precis i öppningen medan analsex trycker på mer över hela. Lite som bra avrunkning gentemot bra avsugning. Dock, som sagt, kan det lukta.

För det mesta föredrar jag vaginalt sex, men variation förnöjer!


   
SvaraCitera