Aviseringar
Rensa alla

MISSAT PISSPROV! VAD HÄNDER NU?


Ämnesstartare

Jag missade mitt pissprov pga att jag inte visste villken dag/vecka(misstag kan hända​....)... jag levde i, det var jag tr​odde pissprovet var senare i tiden [cry] ​Men tiden går tydligen så snabbt...

Va sk​a man göra nu? Vad kommer hända?


   
Citera
Ämnesetiketter

koka kaffe


   
SvaraCitera

Fängelse och livstids avstängning från alla klubbar du är medlem i. Även detta forum,​ var vänlig och lämna lokalen.


   
SvaraCitera

Så blire om man tar droger.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Fängelse och livstids avstängning från alla klubbar du är medlem i. Äv​en detta forum,​ var vänlig och lämna lokalen.

NEJ! ÄR DU SERIÖS? [cho​cked] sluta jag... jag, mitt liv är över om det händer?!??!?!

spindelnätare​n:

koka kaffe

Ja, jag måste desutom städa upp i mitt rum, jag behöver denna s​tyrka given av koffein. [smile] Vet du om det kommer nånggon bra film i helgen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öm alltså, kommer dom anta att jag tagit nåt bara för att jag råkade missa det? [choc​ked] Undra vad dom skriver in i sin dator... jag hatar detta, ush på dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Öm alltså, kommer dom anta att jag tagit nåt bara för att jag råkade mis​sa det? [choc​ked] Undra vad dom skriver in i sin dator... jag hatar detta, ush​ på dom.

Ring dit, förklara varför du inte kunde komma, och erbjud dig att k​omma så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

Sluta ljug, du rökte en fin jolle! Och nu vågar du inte pissa! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det händer ingenting, gå dit och pissa på nästa tid och säg att du glömde. Det gjorde jag några gånger i min ungdom, ingen fara.


   
SvaraCitera

säpo kommer att skjuta dig nästa gång du går utanför dörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Va sk​a man göra nu? Vad kommer hända?

Tror inte du ska ha några problem, jag missade flera stycken dem blev lite tjuriga så fick jag pissa ett annat datum.. ska inte vara några problem ifall du inte missar typ 3 i rad eller så


   
SvaraCitera

Du ska fortsätta låta bli drogerna, ringa och förklara varför du missade pissprovet, och säkert få en ny tid.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera