Forumet - Missfall?

Missfall?

137 0 11
Hellue!
här kommer en aningen ganska annorlunda tråd... jag bara undrar om det finns någon mer ungdom i min sitts som råkat ut för missfall utan att veta om graviditeten?
Jag fick reda på att det var missfall för att jag svimmade och började blöda på en buss, och vart då skickad till sjukhus.

Någon som fått missfall här?
Tacksam för trevliga svar![love]

Spana också in:

gråtande_själ:

Jag fick det för några månader sen, jag hade ingen aning om att jag var gravid. Men jag slutade typ aaaldrig blöda! Och jag mådde så dåligt liksom.. nej uch.. känslan av att ens barn rinner ur en,, så hemskt!

Jag håller med dig totalt... Jag kan t.o.m drömma mardrömmar om det... men tillslut kommer man över det...
kan ju upplysa om att 1/3 del av alla graviditeter slutar i missfall innan man ens är medveten om att man varit gravid... de flesta tror alltså att man har mellanblödningar eller vanlig mens... så sannolikt kan det bli väldigt svårt att få svar när de flesta av de som upplevt samma sak som du inte själva varit medvetna om det....
men jag kan tänka mig att det är en hemsk upplevelse och skulle själv aldrig vilja vara med om det... hoppas du mår bättre nu iaf[cute]