Forumet - Missfall?

Missfall?

317 0 35
Jag vet inte om jag har fått missfall eller vad det är, men är i väldigt stort behov av hjälp!

Det är så att jag har fått min mens idag, men när jag bytte tampong var det inte bara blod som kom med ut, utan någon "skinnliknande"-grej som var ganska stor. Den var ganska tjock och ljusrosafärgad. Vet dock inte vad det var.

Någon som vart med om samma och vet vad det är för något ?

Tacksam för svar!

Spana också in:

AMforever:

Jo det är klart, men vill bara se om det finns någon seriös människa som kanske vart med om samma så man har någon aning om vad det är, och om det var ett missfall.

Missfall schmissfall. Det var ett misstag att tro på seriösa svar på UM, för än flyger inga grisar och helvetet är fortfarande varmt som en finsk bastu
AMforever:

Ja, tydligen har den här sidan blivit jävligt oseriös. Innan var den faktiskt seriös och man fick hjälp av personer som vart med om samma sak. Synd bara att ni hittat till den här sidan. :)

Jag har varit här sedan 06, så jag förstår nog inte riktigt vad du menar
AMforever:

Det är så att jag har fått min mens idag, men när jag bytte tampong var det inte bara blod som kom med ut, utan någon "skinnliknande"-grej som var ganska stor. Den var ganska tjock och ljusrosafärgad. Vet dock inte vad det var.

det blir så på chokladen om ni är utomhus
Evil Conduct:

Jag har varit här sedan 06, så jag förstår nog inte riktigt vad du menar

har jag med varit, var moderator som 14 åring, och ja den var MYCKET seriösare förr.. nu tar modsen inget ansvar, jag slutade och vara mod eftersom jag driver en egen community och inte hade tid.