Aviseringar
Rensa alla

Missfall?


Ämnesstartare

Jag vet inte om jag har fått missfall eller vad det är, men är i väldigt stort behov av hjälp!

Det är så att jag har fått min mens idag, men när jag bytte tampong var det inte bara blod som kom med ut, utan någon "skinnliknande"-grej som var ganska stor. Den var ganska tjock och ljusrosafärgad. Vet dock inte vad det var.

Någon som vart med om samma och vet vad det är för något ?

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

mmh är nog missfall, kasst av dig att inte ens lyckas föda ett barn ordentligt. hoppas du är nöjd etc.


   
SvaraCitera

Du har väl kapat förhuden på någon stackars pojk


   
SvaraCitera

det var din lilla bebis som kom ut. lägg den i en glasburk fylld med vatten och se till att hålla den varm!


   
SvaraCitera

It's alive! [surprised]


   
SvaraCitera

Du får mer hjälp om du går till en ungdomsmottagning


   
SvaraCitera

Folk är ju mogna [zzz]


   
SvaraCitera

bild?, nä, men skämt och sido. håller med Knuttetiin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

håller med Knuttetiin

Jo det är klart, men vill bara se om det finns någon seriös människa som kanske vart med om samma så man har någon aning om vad det är, och om det var ett missfall.


   
SvaraCitera

AMforever:

Jo det är klart, men vill bara se om det finns någon seriös människa som kanske vart med om samma så man har någon aning om vad det är, och om det var ett missfall.

som sagt gå till din doktor


   
SvaraCitera

AMforever:

Jo det är klart, men vill bara se om det finns någon seriös människa som kanske vart med om samma så man har någon aning om vad det är, och om det var ett missfall.

Missfall schmissfall. Det var ett misstag att tro på seriösa svar på UM, för än flyger inga grisar och helvetet är fortfarande varmt som en finsk bastu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

seriösa svar på UM

Ja, tydligen har den här sidan blivit jävligt oseriös. Innan var den faktiskt seriös och man fick hjälp av personer som vart med om samma sak. Synd bara att ni hittat till den här sidan. 🙂


   
SvaraCitera

AMforever:

Ja, tydligen har den här sidan blivit jävligt oseriös. Innan var den faktiskt seriös och man fick hjälp av personer som vart med om samma sak. Synd bara att ni hittat till den här sidan. 🙂

Jag har varit här sedan 06, så jag förstår nog inte riktigt vad du menar


   
SvaraCitera

Mens består bland annat av slemhinnor och koagulerat blod. Du behöver inte oroa dig ifall du inte blöder mycket mer än vanligt eller har mycket ondare än vanligt.


   
SvaraCitera

Ljusrosa låter lite märkligt, då "mens-slemhinna" är röd precis som blodet. Ljusrosa låter snarare som någon slags vävnad, så ja det kan röra sig om missfall.
Gå till vårdcentralen


   
SvaraCitera