Aviseringar
Rensa alla

Missfall?


Det verkar som det.


   
SvaraCitera

Hm, missade att det var rosafärgat. Det kan vara fosterhinnan. Gå till um [y]


   
SvaraCitera

AMforever:

"skinnliknande"-grej som var ganska stor

Alien! [chocked]


   
SvaraCitera

AMforever:

Det är så att jag har fått min mens idag, men när jag bytte tampong var det inte bara blod som kom med ut, utan någon "skinnliknande"-grej som var ganska stor. Den var ganska tjock och ljusrosafärgad. Vet dock inte vad det var.

det blir så på chokladen om ni är utomhus


   
SvaraCitera

jag lovar


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Jag har varit här sedan 06, så jag förstår nog inte riktigt vad du menar

har jag med varit, var moderator som 14 åring, och ja den var MYCKET seriösare förr.. nu tar modsen inget ansvar, jag slutade och vara mod eftersom jag driver en egen community och inte hade tid.


   
SvaraCitera

AMforever:

Ja, tydligen har den här sidan blivit jävligt oseriös. Innan var den faktiskt seriös och man fick hjälp av personer som vart med om samma sak. Synd bara att ni hittat till den här sidan. 🙂

Du vet nog inte riktigt vad du snackar om. Den här sidan har alltid varit oseriös.

lemuu:

har jag med varit, var moderator som 14 åring, och ja den var MYCKET seriösare förr.. nu tar modsen inget ansvar, jag slutade och vara mod eftersom jag driver en egen community och inte hade tid.

Jag har varit här sedan 2005 och håller inte med dig. Du var för övrigt värdelös som moderator. Det första du gjorde var att göra reklam för din egen kattsida.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Det första du gjorde var att göra reklam för din egen kattsida.

xD barn 🙂 var dom så tröga o ta dit en 14 åring så.. ^^ men men. alla gör sina fel. men jag tog minsann bort skitinläggen, det gör inte dagens.

och kan du inte säga att det var bättre förr.. då vet i fan. folk kunde faktiskt diskutera då istället för och få massa skit slängda på sig som "ööhh slampa" eller något annat skitdumt.. hade man en seriös fråga, fick man svar på den.


   
SvaraCitera

lemuu:

och kan du inte säga att det var bättre förr.. då vet i fan. folk kunde faktiskt diskutera då istället för och få massa skit slängda på sig som "ööhh slampa" eller något annat skitdumt.. hade man en seriös fråga, fick man svar på den.

Det var definitivt bättre förr, men då höll även det oseriösa en mycket högre nivå. Man visste dessutom hur de flesta betedde sig, så man visste vem man skulle ta på allvar och inte.


   
SvaraCitera

lemuu:

xD barn 🙂 var dom så tröga o ta dit en 14 åring så.. ^^ men men. alla gör sina fel. men jag tog minsann bort skitinläggen, det gör inte dagens.

De insåg väl sitt misstag senare och införde därför regeln om att man är tvungen att vara minst 18 år för att bli moderator.

lemuu:

hade man en seriös fråga, fick man svar på den.

Du skulle varit med 2005 när sidan hette ungdomsmottagningen.se. Då var det mycket oseriösare än nu. Då fanns det heller inga moderatorer och de få admins som fanns brydde sig inte om sidan. Enda nackdelen var att den var så jävla seg.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Du skulle varit med 2005 när sidan hette ungdomsmottagningen.se.

ja jag var med då

Lidande små barn:

De insåg väl sitt misstag senare och införde därför regeln om att man är tvungen att vara minst 18 år för att bli moderator.

ja och det förstår jag med nu. barn förstår inte reglerna och tar inte de på allvar så är det


   
SvaraCitera

AMforever:

missfall

Hade du mer ont (mensvärk) än vanligt? känns det konstigt i kroppen?

kvinnor brukar svimma vid missfall, flera har t.om dött.

misstänker att det är bara vanlig mens.


   
SvaraCitera

fan vad omogna alla är, det är ganska troligt ett missfall !
jag får missfall hela tiden och det låter som ett.
gå till ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera

ellenbaby:

jag får missfall hela tiden och det låter som ett.

du är 15, vad är ditt problem? vet du vad preventivmedel är eller?


   
SvaraCitera

lemuu:

ja jag var med då

Du reggade dig väl i slutet av 2005 om jag minns rätt? Typ december. Sammanslagningen skedde i november 2005.


   
SvaraCitera