Aviseringar
Rensa alla

Missfall eller vad står till?


Ämnesstartare

Hej alla hjälpsamma ungdommar. Skulle bli jätte glad för era svar (vill helst ha ärliga & seriösa svar, alltså inte sånt folk som driver ilskan ur mig!) [smile]

Nu är det så att min mens har blivit ca 2 veckor för tidig, och när jag väl fått min "mens" så har jag till och med blött igenom min tampong, vilket jag aldrig gör i vanliga fall.. Inte nog med det så blöder jag ut vita blodiga bitar som ser ut som att dem slitits ut från *puppan* och har VÄRLDENS mensvärk... Är trött och ömma bröst! (Detta hände förra månaden i Maj). Och nu har jag fått brun mens, verkligen skit brun och har mensvärk, men även en för tidig mens, är trött & ömma bröst.
Äter p-piller, men har tyvärr missat dem ofta då jag och min pojkvän hittat på det ena och det andra. Kan detta bero på missfall? [sad] Tacksam för svar. [love]

Ps. Min mage har börjat "bubbla" väldigt mycket på sista tiden.. Och nej, jag är inte skit nödig.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle säga att det kan vara missfall. Är dock ingen expert alls. [blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, thanks! Är väldigt orolig och kanske lite ledsen, trottsallt så är jag ändå bara 17 år [sad]


   
SvaraCitera