Aviseringar
Rensa alla

Missförstånd splittrade familjen 18 +


Ämnesstartare

Detta hände med mig på riktigt i år 2010

Jag har träffat min bror som är sex år gammal för första gången i familjens hus där alla släktingar samlas

Han trodde att jag var en främling ändå efter att de vuxna har förklarat till honom många gånger att jag är hans bror men han verkar inte förstå det även efter att vi träffades många gånger och hade kul tillsammans

Hans mamma hatar mig och från dagen hon gifte sig med min pappa så började det bli problem mellan mig och han tills han tvingade mig att flytta hemifrån för hennes skull

Sen hon uppfostrade mina halv syskon (pojke och tjej) så att de inte skulle känna igen min bild eller tänka på mig som en bror när de blir äldre

Så jag var en främling i hans undermedvetna men jag tänker på honom som en bror så jag har inte lagt främling gränser mellan oss och lekte med honom fotboll och lyfte på mina axlar osv liksom helt vanlig lek

Men det blev missförstånd hos pappa när min bror sa till honom att jag har lagt ett finger i hans rumpa i balkongen liksom det är helt irrationell för många skäl att tas på dåligt sätt

För första  jag lyfte honom med en hand under rumpan och den andra handen runt hans bröst för fast grepp vid kanten av balkongen för det är farligt ställe att stå vid och på samma sätt brukade alla där hemma lyfta honom i balkongen men skillnaden är att han känner de men inte mig

För andra det gör ont hos vuxna så att de skriker så hur är det med en liten pojke om man lägger ett finger i hans rumpa och inte på liksom han är på dagis och inte förstår skillnaden mellan i någonting eller på den och man tänker inte ens när man lyfter på hur fingrarna ska komma bara att det ska vara säkert grepp och inte göra ont till barnet

För tredje vi var på en offentlig plats och alla släktingar är hemma och rör på sig så man är inte ensam och det var på eftermiddag tiden och solen skiner så det kan inte vara något annat än vanlig lyft

För fjärde säkert att föräldrar lär sina barn att om en främling rör de på de känsliga områden att berätta det till de så att de ska skydda sina barn från sexuella övergrepp och jag är ingen främling men min bror inser inte det och därför han berättade det till sina föräldrar automatiskt

Men pappan har inte ens frågat mig någonting bara anklagade mig för något som är helt otänkbart för mig och även om jag gjorde som han förstådd så är det helt omöjligt att hända i balkongen på den tiden med alla folk omkring och normalt reaktion

Okej kanske ett finger eller flera var på hans rumpa men inte inne med avsikt och om min lyft var inte bekväm han borde vara ärlig och berätta det då ändar jag sättet och då också ingen ska lyfta honom på samma sätt inte bara jag om han inte tycker om att sitta på handen

Då tiden min pappa har inte träffat mig i flera år och vi hade ingen bra kontakt innan så vi är inte nära varandra och jag är som en främling för honom också

Jag lyfte min bror helt spontant så om ett finger eller hela handen var på hans rumpa det betyder inget sexuellt och på exakt samma sätt alla mina kusiner lyfter honom så varför bara skylla på mig som att jag menade någonting dåligt isåfall om ni inte litar på mig kom inte nära mig alls det är inte jag som följer honom det var han hela tiden som går efter mig för att leka och stirra på mig

Om man verkligen är offbeat så man kan göra massa med sexuella rörelser utan att det skulle märkas varför bara ett finger sen varför säger hans mamma att jag våldtog jag borde anmäla henne till Kommunen och polisen för det för att hon hittar på lögn och skadar hans psyke samt mitt psyke och drabbar mina sociala relationer

Så det blev bara värre och värre lögner från hans mammas sida efter att hon och hans mormor hörde saken  deras reaktion var mycket aggresivt så att den skadade pojkens psyke så att han slutade leka med andra barn i sin ålder och de tåg honom till en psykiater på grund av oansvarigta reaktionen av hans föräldrar

Så det var pappas fel att inte förstå vad hans son säger och sen sprida hans missförstånd till andra personer omkrig sig så att de tar det på allvar och gjorde från ingenting till besvärlig situation

Faktiskt det var en chans för mamman att stödja sin åsikt framför hennes familj och min familj att hon tåg rätt beslut från början att jag inte får besöka min pappas hus eller träffa mina syskon men nästan alla var mot henne eftersom det är omoralisk så därför började hon överdriva och hitta på lögner speciellt att senast min pappa försökte att reforma relationen mellan oss och ta mig nära de mot hennes vilja så kom den saken och skärde av bandet för evigt

När hans mamma anklagat att jag våldtåg min bror så en av mina fastrar som egentligen inte har bra kontakt med mig hon lyssnade på henne och spred anklagelsen till mina farbröder som har barn i samma ålder alltså under 10 år gammal och därför jag förlorade all kontakt med mina släkt fast vi hade bra kontakt innan och jag brukade besöka de hem alltid nu i flera år vi har inte ens kontakt via telefon tack vare pappa och hans familj.


   
Citera

then i opened the door, got on the floor, and everybody walked the dinosaur


   
SvaraCitera

zox:
then i opened the door, got on the floor, and everybody walked the dinosaur

Hjärta   


   
SvaraCitera

Gillar hur varje stycke blir tjockare och tjockare, som en rektangulär pyramid....... Du måste vara väldigt konstnärligt lagd!! 


   
SvaraCitera