Aviseringar
Rensa alla

MissLisibell fantråd


Ämnesstartare

Så himla söt! Följer ni också henne på Youtube? Är det någon här som känner henne? För om det är det så skulle jag vilja ha en autograf. Gillar bäst de klippen närhon sminkar sig. 

https://www.youtube.com/channel/UC5O0JNfraGVmoey9JF9FPHQ


   
Citera
Ämnesstartare

Känner igen hennes typ, känt många sådana
Bossiga, nonchalanta, oblyga & trodde att de var fröknar men man märker att de menar väl, de har bara stora personligheter & är allmänt högljudda

Men annars är hon söt & modig 🙂
följer henne ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Känner igen hennes typ, känt många sådana
Bossiga, nonchalanta, oblyga & trodde att de var fröknar men man märker att de menar väl, de har bara stora personligheter & är allmänt högljudda

du beskriver män lol

vad är det för fel när flickor tar plats? fler såna behövs tkr jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: du beskriver män lol

Nej, finns olika av båda könen men fattar vad du menar

Attitydinkontinent: vad är det för fel när flickor tar plats? fler såna behövs tkr jag

Har jag sagt att det är ngt fel med det, lr? Galen sa att hon är en (menar alltså Vekar vara) sådan typ

tävlingsinriktade barn finns det gott om, det är sådana som kan få andra barn att bli extra blyga. Jag var lite av båda men har många gånger blivit nedtryckt av sådana personligheter, för de tänker sig inte för ibland & tar bara för mkt plats. säger ej att det är fel med det, säger bara att det är så

missförstå ej, ty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vafan, är det ens lagligt för företag att skänka prylar till 13-åringar mot reklam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Har jag sagt att det är ngt fel med det, lr?  sa att hon är en (menar alltså Vekar vara) sådan typ

ja
"bossig nonchalant högljudd etc men annars söt o modig"

finmatta: tävlingsinriktade barn finns det gott om, det är sådana som kan få andra barn att bli extra blyga. Jag var lite av båda men har många gånger blivit nedtryckt av sådana personligheter, för de tänker sig inte för ibland & tar bara för mkt plats. säger ej att det är fel med det, säger bara att det är så

nu anklagar du henne igen ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: nu anklagar du henne igen ju

anklagar inte
om jag tkr ngn är högljudd & bossig så tkr jag det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

anklagar inte
om jag tkr ngn är högljudd & bossig så tkr jag det

jo
du säger att det är pga hennes "typ" som resulterat till din blyghet och det är ju inte sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

jo
du säger att det är pga hennes "typ" som resulterat till din blyghet och det är ju inte sant

men nej, få det inte att handla om mig nu bara för jag kom in på en anekdot
Kan göra en hel del som andra ej vågar göra osv. var så som liten också. men såklart, när andra tycker ned dig & tar plats & visar sig "större" så påverkar det. vrf ska vi ens diskutera det? Däremot kan man diskutera vad den "nedtryckta" (du får kalla det Blyg om du vill) kan göra för att inte vara i den positionen. därav skuldbelägger jag inte henne lr personer med liknande personlighetsdrag

Men att hon tar för sig är ett faktum och att det kan vara på ngn annans bekostnad tror jag är mkt möjligt, inte för att hon är elak eller för att jag vill vara elak... det är så jag uppfattar henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

men nej, få det inte att handla om mig nu bara för jag kom in på en anekdot
Kan göra en hel del som andra ej vågar göra osv. var så som liten också. men såklart, när andra tycker ned dig & tar plats & visar sig "större" så påverkar det. vrf ska vi ens diskutera det? Däremot kan man diskutera vad den "nedtryckta" (du får kalla det Blyg om du vill) kan göra för att inte vara i den positionen. därav skuldbelägger jag inte henne lr personer med liknande personlighetsdrag

Men att hon tar för sig är ett faktum och att det kan vara på ngn annans bekostnad tror jag är mkt möjligt, inte för att hon är elak eller för att jag vill vara elak... det är så jag uppfattar henne.

oki

du sa nt att du tyckte hon verkade nedtryckande innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: du sa nt att du tyckte hon verkade nedtryckande innan

finmatta: Bossiga, nonchalanta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast det är ju nt samma sak som nedtryckande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
fast det är ju nt samma sak som nedtryckande

missade du " "? Glömde väl göra det första gången jag skrev det men andra gången tyder väl på ngt, (om du vill det, ej försöker vinna diskussionen)

& menar ej att just hon gör det men den erfarenheten jag har av sådana är att de kan säga "fan vad tjock du var förut, du är så smal nu" lr liknande kommentarer som inte låter så himla genomtänkta. 
inte deras avsikt att trycka ned så haka inte upp dig på det ordet 

tror typ hon sa "vad knäpp du är" till sin syster i en video. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

& ja, det här handlar om fördomar/kategorisering 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah fett King är hon nä lol usch 


   
SvaraCitera