Aviseringar
Rensa alla

Misslyckad skolflört.


Ämnesstartare

Jag har som sagt en skolflört som jag har spanat in en 2 månaders tid. Vi får ögonkontakt lite då och då i korridorerna. Har fortfarande inte vågat prata med honom. Kan även nämna att jag har tagit mig samman och lagt till honom msn, där har vi snackat 2 gånger kanske, men han vet ju knappt vem jag är. Nu har jag fått reda på att han är singel, men typ... gillar en tjej. Och då känns det helt meningslöst att ens försöka få kontakt med honom. Men mitt inre vill ju så gärna. Jag menar, dom är ju inte ihop, så det finns väl en chans? Gah, vet inte vad jag ska ta mig till längre. Känner mig så splittrad och ledsen.

Någon som varit med om något liknande? Vad gjorde ni?


   
Citera

har aldrig varit med om något liknande.


   
SvaraCitera

Du gillar en kille väldigt mkt fastän du aldrig talat med personen? [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Du gillar en kille väldigt mkt fastän du aldrig talat med personen?

Jag är jävligt nyfiken?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

har aldrig varit med om något liknande.

det var inte det jag frågade efter


   
SvaraCitera

petronellasss:

det var inte det jag frågade efter

petronellasss:

Någon som varit med om något liknande?

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågade om det var någon som har varit med om det. frågade aldrig om det var någon som aldrig har varit med om det.


   
SvaraCitera

svarade på frågan iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

svarade på frågan iaf

det var inget som hjälpte mig


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

petronellasss:

Jag menar, dom är ju inte ihop, så det finns väl en chans? Gah, vet inte vad jag ska ta mig till längre. Känner mig så splittrad och ledsen.

alla killar gillar alltid någon tjej mer eller mindre, oftast iaf så det är väl lugnt antar jag... om han skulle vara kär/förälskad så kanske det skulle kunna bli lite svårt att bryta den...

petronellasss:

Någon som varit med om något liknande? Vad gjorde ni?

Jag har varit med om liknande, slutet av förra året så.. jag i trean och hon tvåan tror jag, inte säker.. men vi hade fått ögonkontakt flertal gånger, då hon även givit mig ett leende, så jag tog mig i kragen o satte mig bredvid henne på bussen påvägen till skolan, presentera mig o så, vi snacka lite o så upptäckte jag henne på nära håll o var inte som jag förväntat mig, inte min "typ" i personlighet... så var det med det...

du kanske ska snacka med han i skolan/fråga om hans nr på msn... försök få han till att jaga dig, då är han i princip din... Hyr film ;DDD "funkar alltid" (; under filmens gång kommer man alltid närmare varandra 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

om han skulle vara kär/förälskad så kanske det skulle kunna bli lite svårt att bryta den...

så annars är det lungt? vill ju inte direkt förstöra något.. :s


   
SvaraCitera

petronellasss:

så annars är det lungt? vill ju inte direkt förstöra något.. :s

paff, att vara kär/förälskad är ju något helt underbart, lite synd att bryta den, men om flickan som han är kär/förälskad i inte bryr sig om honom då räddar du i princip honom...

beror på omständigheterna, men jaa, jag tycker det är lugnt, då han är singel så är det upp till han om han vill eller inte...


   
SvaraCitera

petronellasss:

Nu har jag fått reda på att han är singel, men typ... gillar en tjej. Och då känns det helt meningslöst att ens försöka få kontakt med honom.

Det är inte över förrän det är över. [cheers]


   
SvaraCitera

Killar vill ligga. Förför honom lite smidigt och han kommer snart ha glömt bort den andra duden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Det är inte över förrän det är över.

utveckla! 🙂


   
SvaraCitera