Aviseringar
Rensa alla

Misslyckad skolflört.


Ämnesstartare

snöBjörn:

Killar vill ligga. Förför honom lite smidigt och han kommer snart ha glömt bort den andra duden.

är det så enkelt?[cool]


   
SvaraCitera

petronellasss:

är det så enkelt?[cool]

Om en killen är en random dude som får ligga med precis vem han vill, när han vill, så ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snöBjörn:

Om en killen är en random dude som får ligga med precis vem han vill, när han vill, så ja.

Ska jag vara lite fördomsfull så tror jag inte han är en sådan, men who knows... kanske?


   
SvaraCitera

petronellasss:

Ska jag vara lite fördomsfull så tror jag inte han är en sådan, men who knows... kanske?

Är han singel och "gillar" en tjej, så är han nog inte sån. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snöBjörn:

Är han singel och "gillar" en tjej, så är han nog inte sån.

Nej, han ser inte ut som en sådan [cute]... men ändå... när han gillar en tjej så tappar man typ lusten. känns så påfluget och bara börja då! Iofs vet ju inte han att jag vet att han gillar en... men ändå


   
SvaraCitera

prata med honom och hoppas på det bästa eller förneka hans existens och hitta någon annan


   
SvaraCitera

petronellasss:

gillar en tjej

Hur vet du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Hur vet du det?

Lååång cp-historia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

prata med honom och hoppas på det bästa eller förneka hans existens och hitta någon annan

det är så knepigt! jag vill verkligen prata med honom. men när jag väl får chansen och ser honom så sabbar jag det. blir typ blockerad, eller så missar jag honom. jag menar, i skolan är det ju max några sekunder man får se varandra... och när man är lite småförtjust blir man lite till sig

samtidigt har jag svårt att bara ge upp. jag menar, han vet ju knappt att jag existerar! och när jag väl från första början har bestämt mig för att jag ska genomföra något så ska jag det också. dock blev det jobbigare än vad jag hade trott...


   
SvaraCitera

Men hur mycket gillar han henne?
De kanske näst intill redan är ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Men hur mycket gillar han henne?
De kanske näst intill redan är ihop.

Jag vet inte! Han är singel, men gillar någon.


   
SvaraCitera

petronellasss:

Lååång cp-historia.

Stalkar du honom eller;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Stalkar du honom eller;s

nej ;p men går man i samma skola och har kompisar så är det inte så svårt att ta reda på


   
SvaraCitera

snöBjörn:

Killar vill ligga. Förför honom lite smidigt och han kommer snart ha glömt bort den andra duden.

dra inte över alla killar på en kam tack!

petronellasss:

nej ;p men går man i samma skola och har kompisar så är det inte så svårt att ta reda på

då var inte historian sådär cp lång trots allt 😛


   
SvaraCitera

sexmeister:

dra inte över alla killar på en kam tack!

Vill du påstå motsatsen?


   
SvaraCitera