Aviseringar
Rensa alla

Missnöjd med julklapparna


Ämnesstartare

Får man vara missnöjd med julklapparna? 


   
Citera
Ämnesetiketter

I dina egna tankar ja. Dock inte verbalt.


   
SvaraCitera
mynona

Dendärsnyggakillen:
I dina egna tankar ja. Dock inte verbalt.

+1


   
SvaraCitera
reben

klart man får


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va nöjd att du får något lol 


   
SvaraCitera

Ja, om du håller det för dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det får man, men säg det inte till personen. Jag fick ett par rosa toflor med in roset på förra året av min farmor och farfar. Alla skrattade åt mig så de märkte nog själva att det var en fålig idé. Men jag fick även pengar så jag var nöjd. De köpte nog de bara för skojs skull.


   
SvaraCitera
Kudhos

Ja men säg det inte. Sen är det väl otacksamt att vara missnöjd över att någon gav dig fel. Ha inga höga förväntningar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får får du väl. Men å andra sidan så har du ju fått sakerna.
Dock, är du man och får dockor eller liknande så kanske du inte är världens lyckligaste människa. 


   
SvaraCitera

Fick en juklapp för flera år sedan av en avlägsen släkting... en mobil som jag definitivt INTE ville ha. Den lämnade jag tillbaka till butiken på direkten. Sedan har jag aldrig hört från den släktingen.  Ledsen   Gråter


   
SvaraCitera

Klart man kan vara missnojd. Jag har fatt saker tidigare ar som jag tankt att det dar hade dem verkligen inte behovt kopa men det ar ju tanken som raknas ocksa. Koper vi klader till varandra i familjen sa har vi alltid kvittot ocksa sa alla vet att det ar helt ok att byta.


   
SvaraCitera

Ja, men kom ihåg att det är tanken som räknas, så säg inget. 


   
SvaraCitera

Ja, det beror ju på om man kanske får något man inte ville ha eller behövde överhuvudtaget. Fick ex. en fön av min mamma, fast hon vet att jag inte fixar mitt hår som hennes


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Har egentligen inte någonting emot herrparfym.... en riktigt fin kan få min näsa att följa efter lång väg... men fan inte på mig själv. Dumhuve hur svårt kan det vara...
den andra julklappen var däremot helt ok


   
SvaraCitera

Jag fick tvål.
Det enda jag gillar med julen är egentligen maten.
Tror jag ska göra något annorlunda nästa år istället för att vara med släkten


   
SvaraCitera