Aviseringar
Rensa alla

Missnöjd med nötblandningen


Ämnesstartare

Rävpojken:

ag tänkte "även om man gör sitt bästa hela tiden och försöker försöker så kan allt gå åt helvete på en sekund ändå, livet är ett skämt"

en djup existensiell kris med andra ord... ni andra satt och snackade om pizzan jag lyssnade inte ens.. jag var förlorad....

[sad][love]


   
SvaraCitera
Lounge

Rävpojken:

haha vadå [blush]

lät som du absolut inte menade det, men det kanske du gjorde =) jag blev iaf berörd djupt

Rävpojken:

"även om man gör sitt bästa hela tiden och försöker försöker så kan allt gå åt helvete på en sekund ändå, livet är ett skämt"

en djup existensiell kris med andra ord... ni andra satt och snackade om pizzan jag lyssnade inte ens.. jag var förlorad....

gubbeeeeeeeeeeeeen. du borde lära dig att acceptera golv!


   
SvaraCitera

Lounge:

lät som du absolut inte menade det, men det kanske du gjorde =) jag blev iaf berörd djupt

jag menade det! [blush]

Lounge:

gubbeeeeeeeeeeeeen. du borde lära dig att acceptera golv!

haha ja har inget emot golv, jag åt väl den sen tror jag.

var "typ" seriös nyss men var inte särskilt berörd av det egentligen, det är ju old news liksom [cute]


   
SvaraCitera

så där sitter jag varje gång jag fått för mig att köpa müsli.. förjävla illa alltså


   
SvaraCitera

tevepro:

Hela kvällen bestod i att identifiera och avlägna dessa...majskorn från resten av nötmixen. Jag skapade ett nötauschwitz.

[love][love]


   
SvaraCitera

vill ha alla jävlarna med yoghurtöverdrag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

vill ha alla jävlarna med yoghurtöverdrag

Paranötter kan dra åt helvete.


   
SvaraCitera

tevepro:

Paranötter kan dra åt helvete.

nu tycker jag att du har en lite negativ attityd. man ska ha en vinnande attityd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

nu tycker jag att du har en lite negativ attityd. man ska ha en vinnande attityd!

YOU'RE WINNER.


   
SvaraCitera

tevepro:

YOU'RE WINNER.

vad vinner jag


   
SvaraCitera

tevepro:

Duktigheten jag skulle fira införlivades i mitt val. Jag var ett med min egen självbelåtenhet.

[y]


   
SvaraCitera