Aviseringar
Rensa alla

Mit ex har redan börjat dejtat igen efter 2 veckor ca: sen vi gjorde slut är det normalt?..


sluta va kär bli arg istället 


   
SvaraCitera

Det är ett ganska vanligt förekommande beteende.


   
SvaraCitera

jag ser inte problemet.


   
SvaraCitera

Jo det e lugnt. 


   
SvaraCitera

isola:
Normalt och normalt, det är ju olika för alla. Och nä du är inte bedragen pga ni är inte tillsammans. Men det är klart att det känns skitjobbigt om man fortfarande är kär 🙁

+1


   
SvaraCitera

Fattar att det känns jobbigt. men det är ditt problem, inte hennes. Låt inte dina svartsjukekänslor gå ut över henne om ni hörs/ses. 


   
SvaraCitera

Hon gjorde väl slut för att hon inte ville vara otrogen, eller nåt :S


   
SvaraCitera

Är jag den enda som inte berörs av sådant här? Varje gång jag kommit över en kille på riktigt har det varit i samma veva som han intresserat sig för någon annan. Det som däremot gör jätteont är när partnern håller på och psykar en under förhållandet och man tycker om den för mycket för att ta slut på det fina man har

Var glad att hon träffar någon ny, då kanske hon uppskattar det ni hade mer. Dessutom behöver det inte betyda att ni aldrig kommer gå tillbaka till varandra.


   
SvaraCitera

min spontana tanke är att alla hanterar avslut olika, det är lika "normalt" att sörja det förgångna som att gå vidare. hon har ingen skyldighet till dig. 


   
SvaraCitera

MrBranzell: Mitt ex har redan börjat dejtat igen efter 2 veckor ca: sen vi gjorde slut är det normalt?.. Som sagt redan knappt
2 veckor efter det tog slut  började hon träffa en ny kille som hon antagligen redan håller på med... ,har fortfarande känslor för henne så känner mig lite bedragen på sätt och viss.. och mår dåligt över det med tanke på att hon var min allra första kärlek också. Eller vad tycker ni?

Det är vanligt, alla människor är egoister


   
SvaraCitera
Loeiva

Hej!
vet exakt hur du känner/kände dig.När jag och mitt ex gjorde slut och efter bara en vecka så hade han skaffat en tjej. Deras förhållande höll i en dag tyvärr då dom fick massa hat och att han bara ville känna en tjejs närhet efter mig. 
efter han gjorde slut med den tjejen så flörtade han med mig och försökte vinna tillbaka mig men jag sa att jag inte ville då. 2 veckor gick, han skaffade en ny tjej och jag flörtade inte ens med någon kille alls. 
Han skaffade en ny flickvän, det höll i nån vecka. sedan snackade han skit om henne framför mig och min familj. 
Han sa att hon var en idiot, att hon knarkade och luktade äckligt + rökte.
hon sa till honom " ligg med mig så får du känslor". han ignorerade henne och försökte ännu en gång få tillbaka mig. jag sa till honom " din chans är sumpad. Du kan inte gå till olika tjejer, krossa deras hjärtan bara för att känna närhet efter mig och sedan försöka ta tillbaka mig"
Och när han då insåg att han aldrig skulle få tillbaka mig då gick han tillbaka till bruden igen. som både rökte, knarkade och luktade äckligt enligt honom. 
Jag var 13 år, han var 17 när vi var tillsammans. tjejen som "knarkade, rökte och luktade äckligt" är också 17. 
jag var mognare än honom. ist för att flörta runt och skaffa kille för kille så var jag singel och ensam. medans han gick runt. ni kan ju förstå hur hatad han vart.
🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loeiva:
Hej!
vet exakt hur du känner/kände dig.När jag och mitt ex gjorde slut och efter bara en vecka så hade han skaffat en tjej. Deras förhållande höll i en dag tyvärr då dom fick massa hat och att han bara ville känna en tjejs närhet efter mig. 
efter han gjorde slut med den tjejen så flörtade han med mig och försökte vinna tillbaka mig men jag sa att jag inte ville då. 2 veckor gick, han skaffade en ny tjej och jag flörtade inte ens med någon kille alls. 
Han skaffade en ny flickvän, det höll i nån vecka. sedan snackade han skit om henne framför mig och min familj. 
Han sa att hon var en idiot, att hon knarkade och luktade äckligt + rökte.
hon sa till honom " ligg med mig så får du känslor". han ignorerade henne och försökte ännu en gång få tillbaka mig. jag sa till honom " din chans är sumpad. Du kan inte gå till olika tjejer, krossa deras hjärtan bara för att känna närhet efter mig och sedan försöka ta tillbaka mig"
Och när han då insåg att han aldrig skulle få tillbaka mig då gick han tillbaka till bruden igen. som både rökte, knarkade och luktade äckligt enligt honom. 
Jag var 13 år, han var 17 när vi var tillsammans. tjejen som "knarkade, rökte och luktade äckligt" är också 17. 
jag var mognare än honom. ist för att flörta runt och skaffa kille för kille så var jag singel och ensam. medans han gick runt. ni kan ju förstå hur hatad han vart.
🙂 

Hej! Loveiva bra argument där! håller med dig 🙂 verkligen och låter som en del jobbiga saker du fick gå ignom där med den där killen!  väldigt tråkigt! hoppas dock du har kommit över det nu och allt är bättre i dit liv! 🙂

Mvh Philip


   
SvaraCitera

mm fyfan vad ont det gjorde när exet hade ny tjej redan efter två veckor, jag menar, "Är jag så lätt att bara släppa?" Betydde jag ingenting?" så jag vet hur det kan känns men samtidigt måste man själv gå vidare också, släppa det där taget och liksom inse att livet måste skaffa en annan riktning där exet inte längre är involverad. (Tips: Snoka inte på ditt ex's facebook med mera) Umgås med dina vänner, ta hand om dig själv så det kommer det snart kännas bättre


   
SvaraCitera

låt han va 


   
SvaraCitera

h*n 


   
SvaraCitera