Aviseringar
Rensa alla

mitt ben har somnat


Ämnesstartare

skulle resa mig och så hände hade benet somnat.

"aooooooooouww" gjorde ganska ont faktiskt. nu mår jag bättre, och benet gör det med.


   
Citera
Ämnesetiketter

vill att mitt ben ska somna så jag kan peta på min fot med det, för känns skumt


   
SvaraCitera

fast om det sover hela benet kan jag väl inte ens styra det nog för att peta på min fot hmm


   
SvaraCitera

älskar när man sover och vaknar med att armen somnat. åååå njutning


   
SvaraCitera

armen blir liksom sladdrig och tung och mystisk[love][love][love]


   
SvaraCitera

Skulle resa mig upp en gång och ramlade ner på golvet för att mitt ben hade somnat, det var rätt kul.


   
SvaraCitera

Skönt att det löste sig till slut.

solklart:

armen blir liksom sladdrig och tung och mystisk

[bigsmile][tard]


   
SvaraCitera

Hade en dröm för ett tag sen om miljoner vita larver som kröp in under huden i ena handen. Vaknade av att min ena hand hade somnat.


   
SvaraCitera

deteD:

Hade en dröm för ett tag sen om miljoner vita larver som kröp in under huden i ena handen. Vaknade av att min ena hand hade somnat.

så jääääävla skön känsla!!!!!!


   
SvaraCitera

solklart:

så jääääävla skön känsla!!!!!!

Nej, handen var iskall. [no-no] Du skulle säkert ha älskat det med tanke på att det tog lång tid för handen att bli normal igen.


   
SvaraCitera

solklart:

armen blir liksom sladdrig och tung och mystisk

Sjukt jobbigt ju, brukar vakna på natten av att armen somnat, så råkar jag ofta slå mig i ansiktet med den armen bara för att jag inte har någon känsel i den.


   
SvaraCitera

solklart:

armen blir liksom sladdrig och tung och mystisk

aa! o sen om man lyfter den kan den ramla o slå dig i ansikte ba tillsynes av sig själv det är nice så kan man peta på sitt ansikte med den sovande handen o få ailenkänsla mh


   
SvaraCitera

deteD:

Nej, handen var iskall. Du skulle säkert ha älskat det med tanke på att det tog lång tid för handen att bli normal igen.

oorgasmsmm[love][love][love]

malber:

Sjukt jobbigt ju, brukar vakna på natten av att armen somnat, så råkar jag ofta slå mig i ansiktet med den armen bara för att jag inte har någon känsel i den.

ba slappna av och njuuut[cool]

oatsreuvaue:

aa! o sen om man lyfter den kan den ramla o slå dig i ansikte ba tillsynes av sig själv det är nice så kan man peta på sitt ansikte med den sovande handen o få ailenkänsla mh

JA preciS!! helvedde va skönt det är


   
SvaraCitera