Aviseringar
Rensa alla

mitt ex ( 13 år)


Ämnesstartare

hej, ja och min tjej träffades på ett disco och vi strulade och blev tsm ( 9/10 -09) och sen så träffades på på söndagen efter discot och vi höll handen och inget mer sen en kram när vi sa hej då, sen så skicka hon ett sms där de stog massa och hon gjorde slut. 🙁

Sen igår kväll så träffades vi igen för hon hade typ fått känslor för mig och vi strulade och höll handen och hade mysigt, när ja gick hem så var ja lycklig för ja trodde vi hade blivit tsm men sen så sa hon att vi inte var tsm och ja börja gråta som ja även gör nu, och allt känns jobbigt någon som vet hur ja ska få tillbaka henne ja är sjukt kär i henne hon sa även att hon inte gilla mig mer än som vän... snälla svara ja vill verkligen ha tillbaka henne


   
Citera
Ämnesetiketter

alltså "tillsammans" "tillsammans igen" "ex"
Ni har aldrig ens varit ihop. Ni har varit på G och hon insåg att hon inte ville ha dig. Du kan inte göra mer än att inte vara en jävla toffel. Skit i henne om du ska ha minsta lilla chans att få henne "igen".


   
SvaraCitera

Skit i henne? [n][n][n][n][n]


   
SvaraCitera

Jag har ångrat mig rätt ofta med folk jag varit på G med, blir väldigt obehagligt sen om de blir efterhängsna och inte fattar[shake]
Läs Emerys inlägg.


   
SvaraCitera

skit i henne
det går fler tåg [crazy]


   
SvaraCitera

Vincenco:

Gillar din avatar mr T
mr V fick vara med också [smile]

Kära Trådskapare
Jag tror chanserna att få tillbaka henne är relativt små, skit i henne och hitta andra snygga tjejer.


   
SvaraCitera

Lägg inte ner mer tid på henne, hitta någon som inte kör med dig [y]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Gillar din avatar mr T
mr V fick vara med också

hahahah [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera