Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex


Ninni
Ämnesstartare

Om jag sluta hör av mig till honom och allt, vad kommer han att tänka på ?

för jag bruka hör av mig till honom för att jag saknar honom. Han sårat mig förut fast jag tycker om honom fortfarande och det har gått mer än 1 år :O  ????


   
Citera
oval
 oval

ah för vi vet vad han kmr tänka på =) 


   
SvaraCitera

"Gud va skönt att Ninni inte hör av sig hela jävla tiden. Kan hon ha skaffat sig ett jävla liv, måntro" 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

"skönt det fans ju anledningar till att vi gjorde slut"


   
SvaraCitera

Ignorera honom. Det kommer att kännas kasst i början men du kommer att tjäna på det sedan.


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

En apas melankoli:
"Gud va skönt att Ninni inte hör av sig hela jävla tiden. Kan hon ha skaffat sig ett jävla liv, måntro" 

om jag fråga honom bara hur han må då? jag hör av mig inte varje dag, det hände 3-4 gånger per månad.


   
SvaraCitera

1. Radera nr.

 2. Radera gamla meddelanden, chattloggar och foton.


3. Släng allt som påminner om honom.


 4. Ta bort honom som vän på facebook. Blockera honom också, på så sätt kan du inte skriva eller besöka hans sida.


 5. Gå vidare.


   
SvaraCitera
Kudhos

Ninni:
Om jag sluta hör av mig till honom och allt, vad kommer han att tänka på ?

Varför ska du tänka på vad han tänker på? Om något kommer han väl tycka om att du verkar ha funnit frid i att inte sakna snubben hela tiden. 


   
SvaraCitera

Ninni: om jag fråga honom bara hur han må då? jag hör av mig inte varje dag, det hände 3-4 gånger per månad.

NEJ! Jag förbjuder dig... Eller gör du det du känner är bäst, men mitt råd är att låta honom vara o fokusera på nåt roligare! Men du gör som du vill  


   
SvaraCitera

En apas melankoli:

NEJ! Jag förbjuder dig... Eller gör du det du känner är bäst, men mitt råd är att låta honom vara o fokusera på nåt roligare! Men du gör som du vill  

 +1 


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Angelize:
1. Radera nr.
 2. Radera gamla meddelanden, chattloggar och foton.


3. Släng allt som påminner om honom.


 4. Ta bort honom som vän på facebook. Blockera honom också, på så sätt kan du inte skriva eller besöka hans sida.


 5. Gå vidare.

Jag har tagit bort allt men jag vågar inte ta bort  hans Facebook. För det känns som att jag väntar på honom men jag vet att han kommer aldrig tillbak.  


   
SvaraCitera
Kudhos

Ninni:

Jag har tagit bort allt men jag vågar inte ta bort  hans Facebook. För det känns som att jag väntar på honom men jag vet att han kommer aldrig tillbak.  

Men vad väntar du på? Du säger det ju till dig själv t.o.m. 


   
SvaraCitera

Olla han


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Kudhos:

Men vad väntar du på? Du säger det ju till dig själv t.o.m. 

Läsa den här...
Jag har pratat med honom och han sa att han vet inte hur han vill göra. Ibland vill han komma men det blev Aldrig. Sa han.Jag försökte prata rak på sak men han vägrat att svara rak på sak. Nu är han borta igen och jag hör inte av mig till honom ca 2 och halv vecka nu.
 Han kom och hälsade på mig igen den 5:e jan 2014 sen hör han aldrig av sig igen fast han ville ha min snapchat.  jag frågat honom igen om han vill fortfarande hitta på nåt med mig och han ba "ja nån gång" 
Vet inte vad jag ska göra med den här situation riktigt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Ninni:

Läsa den här...
Jag har pratat med honom och han sa att han vet inte hur han vill göra. Ibland vill han komma men det blev Aldrig. Sa han.Jag försökte prata rak på sak men han vägrat att svara rak på sak. Nu är han borta igen och jag hör inte av mig till honom ca 2 och halv vecka nu.
 Han kom och hälsade på mig igen den 5:e jan 2014 sen hör han aldrig av sig igen fast han ville ha min snapchat.  jag frågat honom igen om han vill fortfarande hitta på nåt med mig och han ba "ja nån gång" 
Vet inte vad jag ska göra med den här situation riktigt. 

Han vill ha kakan och äta den med. Bestäm dig om du vill hålla dig på hans tråd eller klippa kontakten och gå vidare. Han vet troligtvis att du kommer göra vad som helst för hans skull när han känner att det passar honom. 


   
SvaraCitera