Aviseringar
Rensa alla

mitt ex hade playat mig mer än jag trodde


Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

näh, hon var otrogen med mig. hon flörta med andra killar

okej, då förstår jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Mm dumt. Men ta det inte allt för hårt du vet, det är biologiskt och existensiellt ostrategiskt. Se det så, du vill inte ha cheat-gener i din pool

yes, kommit över henne osv. inga problem. men fick nyheten ikväll så blir väl deppig. sen äre ju kväll oxå, fan att man alltid får reda sånthär på natten då man är mer känslig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

sen äre ju kväll oxå, fan att man alltid får reda sånthär på natten då man är mer känslig

Jag vet, typ 200% blödigare på kvällen [mad] Men sov då, du kommer undra varför du ens brydde dej imornbitti.


   
SvaraCitera

Tiger Woods?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vadå playa.

hade du seriöst inte hört det uttrycket förut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egd


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

gjorde slut med henne av denna anledning. dock fått reda på att hon playade mig ett par gånger innan oxå. mår piss även om jag kommit över henne [sad][cry]

vad göra?

Om du Verkligen kommit över henne skulle du inte må piss.

Första steget till att på riktigt kunna släppa hela den skiten är att erkänna just precis det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägddd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har väldigt olika bilder av vad det innebär att "playa" någon, för övrigt. Här har det alltid betytt att man leker med personens känslor, och utnyttjar att personen faller för en för diverse ändamål även om man själv inte har några känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Tiger Woods?

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Cacaoxo:

egd

smack:

ägddd

fittor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

fittor

din mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raptor:

Första steget till att på riktigt kunna släppa hela den skiten är att erkänna just precis det...

skulle inte ha några problem med att hon blev tsm med nån annan osv. däremot blir man lite besviken/förbannad för att nån man lita på inte sa det.

smack:

ägddd

Cacaoxo:

egd

vilken unik kommentar.

Stringburka:

Vi har väldigt olika bilder av vad det innebär att "playa" någon, för övrigt. Här har det alltid betytt att man leker med personens känslor, och utnyttjar att personen faller för en för diverse ändamål även om man själv inte har några känslor.

korrekt. men nu fick jag reda på detta via en gemensam vän då hon tyckte att hon var/är svinig mot mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smack:

din mamma

cool du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

cool du är

jag vet[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

vilken unik kommentar.

ägd


   
SvaraCitera