Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex hatar mig


Ämnesstartare

OF 5:

Om inga av dem du umgås med vill lyssna på vad du har att säga om ditt eget liv så är dem ändå inte värda att umgås med..

Så jag ska sitta ensam i ett hörn istället??(forever alone)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

hon är 15, om du seriöst tror att folk börjar bete sig mer sansat för att de är 20 snarare än 15 så har du missuppfattat något. för så är det inte. om hon varit typ 10 så hade du kanske haft en poäng.

Håller med dig fullständig tur jag inte är ensam att tycka så [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

å jag ska sitta ensam i ett hörn istället??(forever alone)

är det antingen eller?

Leijonsparf:

hon är 15, om du seriöst tror att folk börjar bete sig mer sansat för att de är 20 snarare än 15 så har du missuppfattat något. för så är det inte. om hon varit typ 10 så hade du kanske haft en poäng.

det finns 20åringar som beter sig likadant, men de flesta tjugoåringar har hunnit mogna lite mer än en femtonåring. fem år är lång tid när man är sådär ung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är det antingen eller?det finns 20åringar som beter sig likadant, men de flesta tjugoåringar har hunnit mogna lite mer än en femtonåring. fem år är lång tid när man är sådär ung.

Asså kan du inte mer än att klaga och vad menar du med det den frågan var fan inte till dig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det finns 20åringar som beter sig likadant, men de flesta tjugoåringar har hunnit mogna lite mer än en femtonåring. fem år är lång tid när man är sådär ung.

och hur skulle det gå till om man väntar och hoppas på det bästa, menar du? man utvecklas inte genom att bli äldre, man utvecklas genom erfarenhet. det får man inte genom att bara vänta och se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

och hur skulle det gå till om man väntar och hoppas på det bästa, menar du? man utvecklas inte genom att bli äldre, man utvecklas genom erfarenhet. det får man inte genom att bara vänta och se.

i stort sett ja, men ens allmänna mognadsnivå spelar in i allt man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

i stort sett ja, men ens allmänna mognadsnivå spelar in i allt man gör.

Inte precis men man blir inte mogen genom åldern det finns 50 åringar som beter sig som 5 åringar hur förklarar du det då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

Ja men vi är ju släkt och då blir det konstigt att vara osams

Just därför ska du visa henne datumen och reda ut missförståndet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

Inte precis men man blir inte mogen genom åldern det finns 50 åringar som beter sig som 5 åringar hur förklarar du det då??

de flesta mognar lite när hjärnan växt ihop ordentligt samt med ålder och livserfarenhet. och ja, detta är ju livserfarenhet för dig och den kanske gör dig lite klokare. även om det inte är ett krav för mognad att ha just förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Just därför ska du visa henne datumen och reda ut missförståndet.

Har visat henne det hon vet men min kille som nu är mitt ex vägrar lyssna när jag säger det till han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

de flesta mognar lite när hjärnan växt ihop ordentligt samt med ålder och livserfarenhet. och ja, detta är ju livserfarenhet för dig och den kanske gör dig lite klokare. även om det inte är ett krav för mognad att ha just förhållanden.

Jag är fullt mogen redan något mer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

de flesta mognar lite när hjärnan växt ihop ordentligt samt med ålder och livserfarenhet. och ja, detta är ju livserfarenhet för dig och den kanske gör dig lite klokare. även om det inte är ett krav för mognad att ha just förhållanden.

Jag är fullt mogen något mer...??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

ag är fullt mogen något mer...??

nej det är du inte, men det är det ingen som begärt att du ska vara heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förresten tack alla som hjälper mig och som faktiskt har rätt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nej det är du inte, men det är det ingen som begärt att du ska vara heller.

Nehe hur kan du säga att jag inte är det vad vet du om mig egentligen?... Ne just det ingenting


   
SvaraCitera