Aviseringar
Rensa alla

Mitt Ex irriterar mig!


Ämnesstartare

Jag blev tillsammans med mitt ex i September förra året. Sedan dess har det blivit krångel. Han har playat mellan mig och sina ex + nya... efter det senaste han haft som hållit mer än 1 månad, gjorde han slut med för att han ville ha tillbaka mig som i vanlig ordning. Så har han hållit på sedan vi blev tillsammans, men det har tagit slut flera gånger pga han. Jag har sagt "Nej" till honom flera gånger, men han fattar inte. Det är som om han glömt vad jag sagt.
Jag har sagt till honom att jag tappat känslorna för honom, men han fattar fortfarande inte. Han fakear att han gråter (antar jag) och gnäller om att han vill ha tillbaka mig, men jag tänker inte förlåta honom som sårat mig så många gånger i mer än ett halvår. Inatt (18,19/06), vaknade jag vid 3 på natten då jag hörde han skrika "Amanda, jag älskar dig". Men han var full. Det är han typ jämt. Han strävar jämt efter mig dag efter dag. Några dagar tidigare festade jag med mina kompisar och bad en av dom att skriva till han om att lämna mig ifred. Han svarade inte på det och har inte skrivit till mig sedan dess. Men ändå berättar han för sina kompisar om hur mycket han älskar mig och vill ha tillbaka mig.
Jag vill bara bli av med honom för gott! Jag tänker inte svara på sms eller något, men på något vis kommer han försöka ta kontakt med mig. Nackdelen är att vi går i samma skola. Jag kommer då tyvärr se honom varje dag typ. Spelar ingen roll om han hittar en ny, han kommer med ursäkten att han vill ha tillbaka mig, men han playar bara alla.

Hur fan ska jag bli av med honom?! Spelar hittills ingen roll vad jag än gör!


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som en bög, ha känslor för en tjej, vafan[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Hur fan ska jag bli av med honom?! Spelar hittills ingen roll vad jag än gör!

Säg nej till att ligga. Är han en player så vet han senare att han inte kan sexa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Säg nej till att ligga. Är han en player så vet han senare att han inte kan sexa dig.

Mjo, har glömt säga att han utnyttjade mig med sex på alla hjärtans dag då vi var tillsammans.. men jag har inte givit honom sex. Han kommer aldrig mera få det. Jag har sagt ifrån honom att lämna mig ifred, men han ber alltid om att få vara vän med mig och tackar jag ja till det, så försöker han stöta på mig och typ försöker pussa mig.. men jag undviker. Han ger sig aldrig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorera människan tills han ger sig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ignorera människan tills han ger sig då

Jag har typ gjort det dom senaste 2 månaderna, men han bara fortsätter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Han ger sig aldrig..

2 månader, jävlar vad han är desperat.

Vet hela skolan om att han är en player? Kanske därför han tar MakingBelieve Kortet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Jag har typ gjort det dom senaste 2 månaderna, men han bara fortsätter..

en del saker och ting tar inte så kort tid som man kan tro.


   
SvaraCitera

Var konsekvent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Var konsekvent.

Hur menar du med konsekvent?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta umgås med honom, sluta prata med honom och blockera honom på alla sidor. Går han fram till dig i skolan - gå bara där ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

en del saker och ting tar inte så kort tid som man kan tro.

Jag skulle kunna vänta livet ut, bara jag slipper honom..

Inte Gugge:

Sluta umgås med honom, sluta prata med honom och blockera honom på alla sidor. Går han fram till dig i skolan - gå bara där ifrån.

Det är det jag påbörjat en lång tid nu.. men han kommer säkert bara skvallra till andra så kommer dom snacka skit.. fast ve, bryr sig, vill hellre att han ska dö, men de är fegt att önska någon död..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Jag skulle kunna vänta livet ut, bara jag slipper honom..

förhoppningsvis så slipper du. för eller senare borde han iaf ge sig ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

men han kommer säkert bara skvallra till andra så kommer dom snacka skit

Skvallra om vaddå? Är la inte direkt något fel med att inte vilja ha mycket kontakt med ett ex? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

men han kommer säkert bara skvallra till andra så kommer dom snacka skit

Skvallra om vaddå? Är la inte direkt något fel med att inte vilja ha mycket kontakt med ett ex? :s


   
SvaraCitera