Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex kompis kysste mig


Ämnesstartare

Ska gå igenom hela storyn snabbt så att alla förstår.

För ungefär sex veckor sedan gjorde mitt ex slut med mig efter ett halvår tillsammans. Efter att han gjort slut så skrev han fortfarande till mig varje dag och berättade att han fortfarande hade känslor för mig samt saknade mig etc. På nyårsafton så hånglade jag dock med en annan kille och efter det så sa mitt ex att han aldrig någonsin kommer att ta tillbaka mig och att han tappat alla känslor för mig osv. Han slutade därmed att kontakta mig. Jag bönade och bad i flera veckor och det ända han kunde säga var typ "bara inse att jag inte vill ha ett förhållande med dig" och "jag känner ingenting längre" osv. 

Ibland kunde han vara vänlig och rolig osv men så fort jag började prata om vårt förhållande samt böna och be så blev han skitlakk etc. 

Ibland kunde de även kännas som att han skickade mixade signaler osv, och ibland när jag sa "om du någon gång i framtiden vill ha ett förhållande, kommer det vara med mig då?" så sa han bara "jag vet inte, men just nu kommer jag avstå från förhållande ett tag". 

Nu kommer vi till den stora händelsen.
Igår när jag var på fest så var även en av mina ex vänner där (de umgås inte så mycket längre men har känt varandra ett bra tag).
Vi var fulla, och han kysste mig (vi kan kalla honom för Kevin). Jag blev förvånad, och även lite irriterad, då han är mitt ex kompis.

Flera timmar senare, när festen var slut, så frågade Kevin om jag ville följa med hem till honom, och med tanke på att flera av mina tjejkompisar skulle med Kevin hem, så följde jag också med.
När vi kommit hem till Kevin så har mitt ex skrivit till både mig och honom, Kevin hade tydligen berättat för mitt ex vad vi hade gjort (kyssts alltså). Mitt ex var då skitförbannad och skrev till mig att han aldrig mer ville ha kontakt med mig etc. 20 minuter senare skriver mitt ex till Kevin att han står utanför honom och han kallar därför ut Kevin. Jag kollar ut genom fönstret, och ja, där står mitt ex tillsammans med sina två kompisar. Kevin, jag och några andra av tjejerna går ut och det första mitt ex gör är att börja skrika på Kevin, och mitt ex kompis börjar sedan att slåss med Kevin. Efter 10 minuter så sticker dem. Mitt ex var skitförbannad.

En halvtimme senare blev jag desperat så jag tog därför en taxi hem till mitt ex, jag kände att jag var tvungen att prata med honom. Klockan var halv 3 på natten när jag knackade på hans dörr och jag var tveksam på om han skulle vilja prata med mig, men det gjorde han.
Jag försökte förklara för honom som det var, detta var första gången vi sågs face to face sedan vårt breakup. Vi kollade varandra djupt in i ögonen, och han förstod mig, och sedan sa han även att allt var lugnt mellan oss och att han mest var arg på Kevin (då det faktiskt var Kevin som kysste mig och jag gjorde motstånd). 
Jag tog hand hand, och han höll kvar. Han smekte min hand med sin tumme samtidigt som han höll i den, och det såg ut som om hans ögon höll på att tåras, men jag kan ha inbillat mig..
Vi snackade i minst en halvtimme, och när jag skulle gå, så sträckte han ut armarna och kramade mig länge, jag smekte hans kind och om jag minns rätt så la han sin mun på mitt huvud.. jag ville aldrig släppa taget. "Lova att du skriver när du är hemma?" sa han.

Idag när jag vaknade så frågade jag hur han mådde och han sa att han fortfarande var arg på Kevin. Jag frågade även om han hade haft något emot att träffa mig och då sa han "det funkar inte att träffas just nu" och sedan sa jag "kommer det funka någon gång?" och då sa han "ja, men inte nu". 

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara ha tillbaka honom, det har jag velat sedan han gjorde slut. Vad ska jag göra? Tror ni han fortfarande har känslor för mig?
Han säger att han inte har känslor för mig längre, men handlingar säger väll mer än ord? Igår kändes det verkligen inte som att han hade släppt mig än, även fast han säger det.. 


   
Citera
myten

Du strula alltså med en kompis till ditt ex och han bestämmer sig för att slåss med honom, asså va? Det var ju inte så att ni knulla liksom... Känns ju definitivt som om han har känslor med tanke på reaktionen  


   
SvaraCitera

Varför gjorde han slut? Verkar ju som om han gillar dig fortfarande


   
SvaraCitera
reben

man behöver inte vilja vara tillsammans med ngn bara för man ej kommit över den elr har känslor kvar


   
SvaraCitera

orkar inte läsa så svarar: gör vadfan du känner för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Varför gjorde han slut? Verkar ju som om han gillar dig fortfarande

Den sista månaden i vårt förhållande så bråkade vi konstant. Det gick knappt två timmar utan bråk. Men ut över det så var vårt förhållande verkligen guld värt, vi hade det bra för det mesta och bråkade nästan aldrig över stora saker.. och gjorde vi det så gav vi alltid varandra nya chanser och fortsatte att kämpa vidare.. men sen kom det bara massa bråk på bråk på bråk över allt och inget. han orkade inte mer helt enkelt.. men de känslorna vi hade för varandra var verkligen starka. Han har aldrig älskat nån som han älskade mig, och den killen har väldigt svårt med tjejer. Jag är den första han någonsin kysst.. medan jag är den där typiskt populära tjejen som blir bjuden på alla fester.. och jag valde honom för jag verkligen älskade honom.. jag hoppas vi hittar tillbaka..


   
SvaraCitera
Exner

   
SvaraCitera