Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex slår min killkompis - behöver hjälp!


Ämnesstartare

Sen jag gjorde slut med min pojkvän som jag hade varit tillsammans med i ungefär ett år, förändrades han helt och hållet, från världens gulligaste till en kille som bråkar o luffar runt. Han säger att han fortfarande har känslor för mig, men jag har redan nekat och sagt att jag INTE har detsamma längre.

Det började med att mitt ex ville slå en kille som var 4 år äldre än han som hade haft känslor för mig medans jag varit tillsammans med honom. Jag satte stopp då jag var rädd att mitt ex skulle hamna i stora problem så jag bad han låta bli och pratade med han mycket tills han bestämde sig för att inte göra det.

Sen finns det en kille som jag endast är kompis med, som några fick för sig att sprida rykte att jag var på G med denne killen. Så mitt ex fick självklart panik o ville misshandla honom pågrund avundsjuka eller något.
Lyckades sätta stopp för detta tills ryktet gick över. Och då tappade jag kontakten med mitt ex. Det var då han förändrades o började spela cool bland vänner och började umgås med väldigt fel personer. Han blev som hjärntvättad.
Men dum som jag var blev jag vän med han igen, för att jag tyckte synd mer eller mindre. Så jag försökte hjälpa han ur hans problem han hade skaffat sig under tiden och vi kom närmare. Och vi började snacka om allt, precis som när vi var tillsammans. Då råkade jag berätta han den dära killen som jag endast var kompis med ville ses o så. Då ville mitt ex slå honom igen.

Jag kunde inte denna gången sätta stopp för de, jag gjorde verkligen allt. Jag träffade honom och pratade igenom det flera gånger o förklarade att han verkligen inte tjänar nåt på det.
Det slutade med att den dära killen blev misshandlad för några dagar sen, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
För mitt ex vill slå han igen. Jag tror att det är eftersom att han fick otroligt mycket uppmärksamhet av alla för han började slåss framför en folkmassa så ryktet spreds över hela stan med olika historier. Vissa står på mitt ex sida, men de flesta på killens eftersom han var försvarslös och oskyldig mot ca 18 större killar.

Jag vet inte vad jag ska göra! Han hotar killen med att misshandla han till döds om han skulle polisanmäla. Och jag vet inte vad jag ska göra, känns som om allt är mitt fel!
Snälla hjälp mig. Ska jag polisanmäla? Vem kan jag prata med?
För mitt ex har blivit sjuk i huvudet han säger att han ska förstöra för mig bara för att han tror att jag har något på gång med "killen". Det är inte så, och även om det vore så, vad har han o bli sur över om jag har gjort slut med han? [sad]


   
Citera

Vilken tvättäkta grobian [mad] Berätta för ditt ex vad du tycker om saken, sen polisanmäl honom direkt.


   
SvaraCitera

Polisanmäl. En anmälan om misshandel och olaga hot lär nog få honom att lugna ner sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är svartsjuk som en apa så jag kan relatera. Hade dödat honom direkt om jag var ditt ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett par simpla lösningar till dig som jag har lärt mig att man kan göra

1. Gå med i ett gäng
2. Få förtroende med gänget
3. Be gänget nita exet.


   
SvaraCitera

Polisanmäl aset.


   
SvaraCitera

orfanto:

förändrades han helt och hållet, från världens gulligaste till en kille som bråkar o luffar runt.

orfanto:

mitt ex ville slå en kille som var 4 år äldre än han som hade haft känslor för mig medans jag varit tillsammans med honom.

Ledsen, men det låter inte som om han var speciellt gullig då heller.


   
SvaraCitera

Beat on the brat with a baseball bat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar att jag var lika hård som ditt ex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast ändå inte, åhh är schizofren idag igen


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Polisanmäl


   
SvaraCitera

orfanto:

Jag vet inte vad jag ska göra!

Det du ska göra är att säga hur saker och ting är mellan er. Och om han ska gå runt och misshandla och förstöra för dig så är det han som kommer få ta ansvar för sina handlingar. Jag hade polis anmält honom först, men om det hjälpte, hade jag slagit tillbaka. Behandla en som du själv vill bli behandlad. Och han vill tydligen bli behandlad som ett djur!


   
SvaraCitera