Aviseringar
Rensa alla

Mitt finger dör!?


Ämnesstartare

Tjo alla fina människor.

Eh, det är såhär va, att igår fick jag ett litet sår på fingret och så satte jag dit ett plåster. Och jag satte det nog ganska tight, men det var inget jag tänkte på då. Sen när jag vaknade imorse hade jag ont i fingret, så jag tog bort plåstret, och då var hela fingret ömt liksom, och på ena sidan om nageln var jag typ bedövad. Och så har dagen rullat på och jag har inte tänkt mer på det. Och nu insåg jag att det fortfarande är helt bedövat på en liten del vid sidan av nageln, och jag börjar undra om huden typ har dött? Ehöhö.. Typ, vadfan ska jag göra? [crazy] Kommer jag att dö och amputera fingret eller vad händer? HJÄLP.

Livet är fan hårt.


   
Citera

prova grilla fingret. har du inte en egen grill kan du alltid använda värmeljus . försök få det sådär halvkrispigt. lägg sen på tomatsås och strimlat anus för att få fram den där lite fränare smaken. och svar på frågan var nog att det bara är å hemoperera med en ordentligt vass smörkniv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoFearNoRegret:

prova grilla fingret. har du inte en egen grill kan du alltid använda värmeljus . försök få det sådär halvkrispigt. lägg sen på tomatsås och strimlat anus för att få fram den där lite fränare smaken. och svar på frågan var nog att det bara är å hemoperera med en ordentligt vass smörkniv.

Men ÅH, moget! Tänk om jag kan dö här, och du bara leker? Hoppas du dör! DÖ!


   
SvaraCitera

Tycker att du ska avakta


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Men ÅH, moget! Tänk om jag kan dö här, och du bara leker? Hoppas du dör! DÖ!

Leker! Vet du ens vilken möda och energi, blod och svett som jag har varit illa tvungen att spilla för det där receptet! för dej! Näpp det var sista gången som jag försökte vara trevlig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoFearNoRegret:

Leker! Vet du ens vilken möda och energi, blod och svett som jag har varit illa tvungen att spilla för det där receptet! för dej! Näpp det var sista gången som jag försökte vara trevlig!

DDDDDDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Må alla dina fingrar ramla av!


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

DDDDDDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Må alla dina fingrar ramla av!

Du vet att stora bokstäver inte hjälper att beskriva att du skriker. Du kan ju försöka prova att skrika dö med ett långt utdraget d och se hur det går! Som hitler brukar säga ät inte äppelkakan före du bakat den.


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Kommer jag att dö och amputera fingret eller vad händer?

Du kommer garantera inte att dö iaf [bigsmile]
Amputera vette fan men har hört fler som har haft sådär å tror inte man behöver amputera bara för att det har legat tight i en natt. Jag brukar ju sj somna på armen å sen vakna av att man inte kan röra på den på ett tag, det e skoj xD speciellt när båda armarna blir så x'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoFearNoRegret:

Du vet att stora bokstäver inte hjälper att beskriva att du skriker.

Verkligen? Ändå visste du att det var skrikande jag ville beskriva. [wink]

NoFearNoRegret:

Som hitler brukar säga

Brukar? Jag trodde han var död.

filulilus:

Jag brukar ju sj somna på armen å sen vakna av att man inte kan röra på den på ett tag, det e skoj xD

Ja men så har jag också haft, det är inte på det sättet. Det här är fortfarande igång, jag har haft det så i 30 timmar nu. 😛 Det är inte att den sover, det är bara en liten del av huden som är stendöd. Can't feel it y'know. 😛


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

och jag börjar undra om huden typ har dött? Ehöhö

Woaw.. im done here


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Ja men så har jag också haft, det är inte på det sättet. Det här är fortfarande igång, jag har haft det så i 30 timmar nu. 😛 Det är inte att den sover, det är bara en liten del av huden som är stendöd. Can't feel it y'know. 😛

läskigt :O men vänta tills kanske imorn så kanske det går över [surprised] annars kanske det är bra om du söker upp nån läkare [surprised]


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Verkligen? Ändå visste du att det var skrikande jag ville beskriva. [wink]

Javisst min överintelligenta hjärna förstår sånt, men vill såklart bara hjälpa så att även andra förstår det.

Äppelkaka:

Brukar? Jag trodde han var död.

Ja det är ett vanligt misstag att tro det, så oroa dig du är inte först.
Nej han Adolf har faktiskt återuppstått. Källhänvisning http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4021632.ab Han var verkligen förfärligt missnöjd över händelsen och har redan börjat jobba på förintelseläger för alla konditorister. Jag måste hålla med honom, att diskriminera folk sådär. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Woaw.. im done here

Hahaha vad?

NoFearNoRegret:

Javisst min överintelligenta hjärna förstår sånt, men vill såklart bara hjälpa så att även andra förstår det.

Pfff, ofta min kofta. Vet du, nu mår mitt finger relativt bra (jag rev sönder halva fingret så nu är det bara en liten sårskorpa istället som läker finfint :D) och det är typ juletider och jag är glad, så jag tycker att vi lägger ner det här för jag orkar inte. GOD JUL KÄRA VÄN!


   
SvaraCitera

Du har fem månader kvar och leva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p3tt3r:

Du har fem månader kvar och leva!

1. Det heter ATT leva. Fem månader kvar ATT leva! Bara för att det i talspråk har blivit något slags "å" innebär detta alltså INTE att det är OCH. Entiendes? Sen är det ju som såhär att allt redan har löst sig, så godmorgon på dig. 🙂


   
SvaraCitera