Aviseringar
Rensa alla

Mitt hår.


Ämnesstartare

Jag mår så jävla dåligt över mitt utseende, men mest håret.
det är mörkt, mycket lockar (speciellt när det är lite kortare, som nu 🙁 ) och asfult.
Vad ska jag göra för att fixa till det? Alla kändisar med krulligt hår osv, ser ju bra ut i det. Jag ser ut som ett jävla bombnedslag.
Finns det några hårvårdsprodukter osv som är bra?
Och kan ni ge lite tips på snygga kläder?
Är chinos och t.ex långärmad tshirt snyggt?

[sad][sad][sad][sad][sad]

SÅHÄR SER MITT HÅR UT UNGEFÄR!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fint hår om d ser ut så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga fel på ditt utseende så vitt jag kan se, och absolut inget fel på håret. Det ser ju friskt och fint ut. Sådant där hår är charmigt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Inga fel på ditt utseende så vitt jag kan se, och absolut inget fel på håret. Det ser ju friskt och fint ut. Sådant där hår är charmigt

Nej det är o-formbart, krulligt och åh 🙁

Tözen:

fint hår om d ser ut så!

Ne 🙁 Alla andras lockiga hår är så välvårdat, mitt ser fult ut. Fanns en på detta forum som hade nästan exakt likadant som mig. Kan kolla upp bilden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

SÅHÄR SER MITT HÅR UT UNGEFÄR!

ÄR det ditt hår, eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

ÄR det ditt hår, eller inte?

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehehe

Hans hår, är som mitt typ. Fast han ser cool ut [sad]


   
SvaraCitera

Sharpen:

mest håret.

Sharpen:

Är chinos och t.ex långärmad tshirt snyggt?

[tard]

men för att svara på frågan - NEJ!
chinos är okej på brats under juni juli och augusti månad eller på dressmanngubbar. inte annars. och långärmad tshirt känns ganska 90tal/barnkläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Jag mår så jävla dåligt över mitt utseende, men mest håret.

Men för fan, det är hår. Hår är förmodligen det som är absolut enklast att ändra på. Bara gör något åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men för fan, det är hår. Hår är förmodligen det som är absolut enklast att ändra på. Bara gör något åt det.

VAD är frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

ne

okej. finns en kille på min skola, som är typ hur lång som helst, o har verkligen afro. dock är han blond. men jag tycker att det är snyggt ju [blush]

annars kan du ju platta....[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

VAD är frågan.

Platta, raka av, färga, göm i någon form av huvudbonad (inte keps) tills det växt en bit, sätt i extentions... vad du nu känner för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Ne 🙁 Alla andras lockiga hår är så välvårdat, mitt ser fult ut. Fanns en på detta forum som hade nästan exakt likadant som mig. Kan kolla upp bilden..

är ju jättefint???!!!! bara man har lagom länd är d skitsött,lägg upp bild på ditt hår/hur du ser ut,jag gillar håret på dom bilderna.


   
SvaraCitera

Alla personer med krull klagar. NI VET FAN INTE VAD NI HAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

är ju jättefint???!!!! bara man har lagom länd är d skitsött,lägg upp bild på ditt hår/hur du ser ut,jag gillar håret på dom bilderna.

Ne vill vara anonym [sad] Ska se om jag kan få till något 🙂

Myrkrig:

Alla personer med krull klagar. NI VET FAN INTE VAD NI HAR!

[sad]


   
SvaraCitera