Forumet - mitt hår

mitt hår

482 0 83
Okej. Om jag låter mitt hår hänga fritt utan att röra det blir det stripigt och spretar åt alla håll. Se:

Image

Någonting borde man väl ändå göra utan att behöva platta det varje dag!

På tal om strävt så kan jag väl använda min inpackning men har jag den i så går det inte att sätta upp håret vilket menas med att det måste hänga spretigt eller bli plattat.

Spana också in:

enhimmelskdrog:

tycker det är fint som det är!

KamikazeTomten:

skogsmulle

[tard]

ohYEA_:

Du ska ha det i håret nån halvtimme innan du duschar + hålla det varmt med hjälp av t.ex. plastpåse och handduk. Men bara en gång i veckan, and keep doing it.

Men jag blir fortfarande inte av med det där spretandet[sad]
Harpyja:

Det är det jag menar. Jag har typ vågigt eller någonting så det står åt alla håll, som på bilden.

det är ditt naturliga? fint ju :/ det ska gå och hantera med typ frizzkräm som finns i såna afrikanska affärer ;D tänker på en i typ.. tunnelbanestationen i hötorget(tror jag det är, på andra sidan av matrix).. Ska finnas en där. Hm. Bara för att få ner the frizz typ, så slipper du platta. eller sätta upp i nån fin, knasig knut o sätta spännen på luggen somehow (vad som nu blir snyggt på dig)
ohYEA_:

det är ditt naturliga? fint ju :/

Skogsmulle :(

ohYEA_:

det ska gå och hantera med typ frizzkräm som finns i såna afrikanska affärer ;D

ohYEA_:

så slipper du platta.

You don't understand. Tänk dig mitt hår som lockigt fast det är rakt. et där är inte frizzets fel. Det ligger så normalt. Frizzet gör bara att det blir strävt och krullar babyhåren.

Image
Harpyja:

You don't understand. Tänk dig mitt hår som lockigt fast det är rakt. et där är inte frizzets fel. Det ligger så normalt. Frizzet gör bara att det blir strävt och krullar babyhåren.

Maybe i do, maybe i dont. Jag har också rätt strävt OCH Frizzigt.. Så, hm.

Harpyja:

Tänk dig mitt hår som lockigt fast det är rakt.

va? ;D

Harpyja:

Ändrad: I dag 00:17 av Harpyja, ändrad 2 gånger

ser ej :(