Aviseringar
Rensa alla

Mitt hjärta é sepe =O


Ämnesstartare

JA! De senaste 3 dagarna så har jag fått typ hjärtklappning eller nått MINST 1 gånger per timme, det varar typ i 20sek - 1min.

Sen jag kom hem vid 21:00 så har jag fått det var 10:e minut i princip, har varat i typ 20 sek varje gång.

Det slår sjuuukt oregelbundet och hårt som fan! Man kan faktiskt se på bröstet att det slår, lite crepy faktiskt [blush]

Vet en som operera bort nån extra nervbana i hjärtat för att hon hade hjärtklappning hela tin! Har jag fått samma sak? Ryp blivit mentalt smittad eller nått? [tard]

Det kommer typ när jag sätter mig ner å tar det lugnt, fett weird. Kan inte gå till doktorn, måste plugga till tenta [no-no] Går kanske dit efter, om det fortfarande är cepe [cute]

Nån mer som har cp-hjärta?

EDIT: Nu börjare igen [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Floppsen:

Kan inte gå till doktorn, måste plugga till tenta

h ah aha ha ha haah ah ah a hahahhahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ett cp-hjärta iom att det bara dunkar för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stress


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

h ah aha ha ha haah ah ah a hahahhahaha

[mad] Ja! Tänk om dem vill göra nån jävla utredning så jag inte får tid till att plugga! Så failar jag på första tentan [tard]

köttfärssås:

har ett cp-hjärta iom att det bara dunkar för dig

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

stress

Asså, jag tycker inte att jag stressar [sad] Var typ ledig idag, satt å slöplugga. Drog till skolan vid 17:00 å måla lite på overaller. Lixom chill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Ja! Tänk om dem vill göra nån jävla utredning så jag inte får tid till att plugga! Så failar jag på första tentan

ofta inte en sån ursäkt är giltig [crazy] ba "nej nu fick du en hjärtattack och missade tentan så du blir underkänd!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 du får skylla dig själv [mad]" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ofta inte en sån ursäkt är giltig

Om jag failar på tentan måste jag ju göra den sen [no-no] Då kommer jag bli tvungen att plugga sen å då kanske det är andra tentor å DÅ blir det stressigt!

Men har typ haft hjärtklappning nån gång i månaden hela livet å överlevt [y] Det har bara ökat satan så jag bör överleva i två veckor till [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Asså, jag tycker inte att jag stressar [sad] Var typ ledig idag, satt å slöplugga. Drog till skolan vid 17:00 å måla lite på overaller. Lixom chill

Gör ekg när du får tillfälle, så att du vet säkert liksom. Går jättesnabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör ekg när du får tillfälle, så att du vet säkert liksom. Går jättesnabbt.

Ok, ska ringa å fråga om det finns nån tid i veckan då kanske.

Fortsätter det banka på så här så ska läkaren få se på manliga hjärtslag [badgrin] Om kommer sätta stetoskåpet mot bröstet sen kommer hon att nocka sig själv när migg hjärta slår till [bigcheers]


   
SvaraCitera

Sluta drick energidrycker [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Sluta drick energidrycker [sad]

Aldrig drucke, dricker inte heller köffe eller dylikt


   
SvaraCitera

Kan vara hjärtflimmer/hjärtfladder, kolla upp det? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

EDIT: Nu börjare igen

tänk lite mindre på mig så går det kanske över. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Om jag failar på tentan måste jag ju göra den sen Då kommer jag bli tvungen att plugga sen å då kanske det är andra tentor å DÅ blir det stressigt!

aaaaaaah iofs, jobbigt [sad]


   
SvaraCitera