Aviseringar
Rensa alla

Mitt inlägg i välfärds debatten! (Mycket bra!)


Ämnesstartare

Mitt inlägga i välfärds debatten (Mycket bra!)

Se och beundra;


   
Citera

Gud vad opassande med nationalromantisk musik och dåligt tema, nu är jag inte röding eller något alls egentligen men för guds skull. Sluta gör sånt här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Gud vad opassande med nationalromantisk musik och dåligt tema, nu är jag inte röding eller något alls egentligen men för guds skull. Sluta gör sånt här.

Men detta är värt att tänka på.

Varför tolereras extrem vänstern?


   
SvaraCitera

Ingen som tolererar något, och ifall du slutade runka över ert lilla töntiga interna krig så skulle du inse att det finns mycket större hot mot välfärden. Såsom invandring eller att dumma människor inte använder preventivmedel.


   
SvaraCitera

Vad är en pentinär?


   
SvaraCitera

Den var seg, det var felstavat och knappast någon film som väcker känslor.


   
SvaraCitera

Nintendo:

knappast någon film som väcker känslor.

surfar på mitt Dsi så kan inte se filmen. Ska jag flytta tråden till klotter tycker du?


   
SvaraCitera

frihetenärhär:

Mitt inlägga i välfärds debatten (Mycket bra!)

det är ju inte ditt inlägg det är ju en youtube film....


   
SvaraCitera

Varför står det "Mycket bra!" i topicen? Tyckte denna tråd var fruktansvärt dålig.


   
SvaraCitera

variabel:

surfar på mitt Dsi så kan inte se filmen. Ska jag flytta tråden till klotter tycker du?

Allså, nästan. Det är inte precis så att det tillför så mycket att diskutera, utan det är mer "extremvänstern snor pengar från pensionärer, hejdå".


   
SvaraCitera

Nintendo:

Allså, nästan. Det är inte precis så att det tillför så mycket att diskutera, utan det är mer "extremvänstern snor pengar från pensionärer, hejdå".

Det är visserligen sant.


   
SvaraCitera

sikkos:

Det är visserligen sant.

Alla tar pengar ifrån varandra. Man kan säga att skolan tar pengar ifrån pensionärerna också. Fast i grund och botten är det politikerna. [party]


   
SvaraCitera

sikkos:

Det är visserligen sant.

Precis lika sant som att extremhögern också gör det när de gör busiga saker. [rolleyes]
Alla extreminister kostar samhället pengar när de gör våldsamma saker [smile]

Men jag vet inte, du kanske tycker att filmen bidrar till en diskussion?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

Fy fan:

Alla tar pengar ifrån varandra. Man kan säga att skolan tar pengar ifrån pensionärerna också. Fast i grund och botten är det politikerna. [party]

Skolan är nödvändig. Ligister är inte nödvändiga.

Nintendo:

Precis lika sant som att extremhögern också gör det när de gör busiga saker. [rolleyes]
Alla extreminister kostar samhället pengar när de gör våldsamma saker [smile]

Jovisst, men nu handlade denna tråden om extremvänstern eller hur? Och min erfarenhet säger att det är extremvänstern som startar bråk och större bråk oftare än extremhögern.


   
SvaraCitera