Aviseringar
Rensa alla

Mitt intresse för kvinnliga fötter.


CjT
 CjT
Ämnesstartare

Hej! 

För ungefär ett år sedan så märkte jag att jag hade intresse för fötter, det var inget stor intresse då. Men jag kunde sitta en vanlig dag vid stranden och kollar ut över vattnet, och sedan fastna med blicken på ett par solande for sulor. Jag la märke till dens perfekta form, dens söta tår och jag kunde helt enkelt inte släppa blicken. 

Efter ett tag så ökade dessa intressen och jag började bli mer och mer intresserad av att googla på kvinnliga fötter och spara bilder på min dator. Sedan skaffade jag en flickvän, jag var väldigt aktiv med att ge henne fotmassage flera kvällar i rad och jag kunde sitta där i flera timmar och bara massera och massera till hennes tår liknade små russin.

Men anyway, nu idag så säger jag till mig själv att jag har något kallande " Fot fetish " jag blir helt enkelt upphetsad av att beröra, titta på, lukta till och med gosa med fötter. Och detta är ett väldigt känsligt ämne, då jag inte vågar tala om för mina vänner att jag har det eftersom jag inte vet hur dom skulle reagera. 

Så jag undrar helt enkelt, " Om du nu skulle ha en väldigt bra vän, som erkänner för dig lite blygt att den gillar fötter " hur skulle du då reagera? Jag är väldigt tacksam för svar och det skulle hjälpa mig gå vidare om hur jag skall förklara för mina vänner och flickvän, eller om jag skall hålla det för mig själv. Men nackdelen med det är väll att jag aldrig kommer få beröra ett par fötter på det viset jag hade tänkt mig.

Ni kan också diskutera om det är något allvarligt fel i skallen som gör detta, jag är öppen för att höra allt. Så skriv det som kommer ut. 

Tack för mig!


   
Citera
Ämnesetiketter
kachin

Fotfetisch är väl en ganska harmlös fetisch. Rätt så vanlig med?
Jag skulle inte tycka det var så konstigt.
Se bara till att din flickvän är okej med all massage men det borde hon nog vara Glad 


   
SvaraCitera

Det är normalt med fotfetisch! Inget fel alls. Hade min kompis berättat det hade jag bara "och?". Tro mig, dina kompisar har säkert hört värre grejer än att man blir sexuellt upphetsad av en kroppsdel. Lycka till vännen! 


   
SvaraCitera
CjT
 CjT
Ämnesstartare

kachin:
Fotfetisch är väl en ganska harmlös fetisch. Rätt så vanlig med?
Jag skulle inte tycka det var så konstigt.
Se bara till att din flickvän är okej med all massage men det borde hon nog vara Glad 

Haha jo jag har också hört det, men ändå. Man är ju lite fundersam när det gäller ett sådant känsligt ämne. Ja hon går det ingen nöd på, känns ibland som det enda jag duger till! Haha! 🙂


   
SvaraCitera
CjT
 CjT
Ämnesstartare

sicilianmind:
Det är normalt med fotfetisch! Inget fel alls. Hade min kompis berättat det hade jag bara "och?". Tro mig, dina kompisar har säkert hört värre grejer än att man blir sexuellt upphetsad av en kroppsdel. Lycka till vännen! 

Skönt att höra, tack för svar! Tar åt mig allt, skall bara lyckas överväga det också! Trevlig helg 🙂


   
SvaraCitera

Det här är väl bland det mest fascinerande jag vet

men hade inte direkt brytt mig om en polare berättade, vad han gillar i halmen skiter väl jag i

om jag hade en partner som gillade fötter hade jag väl försökt vara lite tillmötesgående antar jag, men vette fan 


   
SvaraCitera

Järn: om jag hade en partner som gillade fötter hade jag väl försökt vara lite tillmötesgående antar jag, men vette fan

sgåa av dem o ge ipresent


   
SvaraCitera

internet:

sgåa av dem o ge ipresent

låter som en bra plan


   
SvaraCitera

Det är väll ingen fara med det, och det är inte alls ovanligt.

Om en polare skulle berätta för mig att han/hon har en fetish för fötter, skulle jag nog svara "Okej? Glad", jag har liksom hört värre saker. Många av mina polare är väldigt random, liksom Mycket glad


   
SvaraCitera
CjT
 CjT
Ämnesstartare

Volvo4life:
Det är väll ingen fara med det, och det är inte alls ovanligt.

Om en polare skulle berätta för mig att han/hon har en fetish för fötter, skulle jag nog svara "Okej? Glad", jag har liksom hört värre saker. Många av mina polare är väldigt random, liksom Mycket glad

Men om man inte har polare som är random då, om man har polare som man måste anpassa sig efter för att vara deras vän. Har ett par sådana, men inte alla. Det är i den biten jag är lite fundersam 🙂 


   
SvaraCitera

CjT: Men om man inte har polare som är random då, om man har polare som man måste anpassa sig efter för att vara deras vän.

Självklart skulle det vara helt okej ändå.


   
SvaraCitera

CjT: Ni kan också diskutera om det är något allvarligt fel i skallen som gör detta, jag är öppen för att höra allt.

Jag kom just på en sak. Är lite trög ibland, så tog ett tag Blink

 Tror att det inte finns någon i hela världen som inte har en fetish. Jag tror alla har någon form av fetish, även om dom inte tänker på det. Det finns inga normala människor, dom som  skulle kunna tycka att din fetish skulle vara konstig kan ju själva tända på annat. Armhålor, rumpor... Ja, vad som helst.
Och dessutom är väldigt få män som skulle mota bort en vacker kvinnas fötter om hon slängde upp dom i någons knä, skulle jag tro.

Lite stöttande rader så här på kvällen skadar nog inte Glad


   
SvaraCitera
CjT
 CjT
Ämnesstartare

Volvo4life:

Jag kom just på en sak. Är lite trög ibland, så tog ett tag Blink

 Tror att det inte finns någon i hela världen som inte har en fetish. Jag tror alla har någon form av fetish, även om dom inte tänker på det. Det finns inga normala människor, dom som  skulle kunna tycka att din fetish skulle vara konstig kan ju själva tända på annat. Armhålor, rumpor... Ja, vad som helst.
Och dessutom är väldigt få män som skulle mota bort en vacker kvinnas fötter om hon slängde upp dom i någons knä, skulle jag tro.

Lite stöttande rader så här på kvällen skadar nog inte Glad

Tjenare, ursäkta för segt svar. Har inte kunnat vara så aktiv på sistonde! Jo men visst det är som du säger helt klart, men jag kanske har en mer annorlunda fetish som att gillar fötter. Det kanske inte är lika självklart som att en man gillar en rumpa tex. Men jag tackar för de stöttande orden, trevlig söndag 🙂


   
SvaraCitera

CjT:

Tjenare, ursäkta för segt svar. Har inte kunnat vara så aktiv på sistonde! Jo men visst det är som du säger helt klart, men jag kanske har en mer annorlunda fetish som att gillar fötter. Det kanske inte är lika självklart som att en man gillar en rumpa tex. Men jag tackar för de stöttande orden, trevlig söndag 🙂

Det var så lite så. Och tack, ha en trevlig söndag du med. 


   
SvaraCitera

CjT: Och detta är ett väldigt känsligt ämne, då jag inte vågar tala om för mina vänner att jag har det eftersom jag inte vet hur dom skulle reagera.

Varför skulle du ens överhuvudtaget berätta detta för dina kompisar ?


   
SvaraCitera