Aviseringar
Rensa alla

Mitt lilla projekt!


Ämnesstartare

Hej!
Jag å några polare har skapat ett ganska udda projekt, hoppas ni lyssnar och tycker till!:

Mvh!


   
Citera
Ämnesetiketter

Video: Kass as fuck.

Låt: Ett praktexempel på skitgrowl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Video: Kass as fuck.

Låt: Ett praktexempel på skitgrowl.

du borde nästan utveckla ditt svar lite med, antar att med den kommentaren du skrev inte allt gillar metal överhuvudtaget? rätte mig om jag har fel. [love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Åtta

Började gråta av en blandning av skratt och genans.


   
SvaraCitera

Astaroth:

antar att med den kommentaren du skrev inte allt gillar metal överhuvudtaget?

Älskar metal. Men skit är skit oavsett genre. [shake]

För att utveckla då.

Video: Kass as fuck, då den känns som en typisk lol-video ett gäng kompisar slängde ihop på en dag. Där hälften av klippen finns där på grund av att någon sagt "vore det inte kul om..?" Det ena klippet har inget med det förra att göra och klippet efter det är taget random från ingenstans.

Låt: Ett praktexempel på skitgrowl. Att göra om väletablerade pop-låtar till growl, lyckas som max 1 av 10 gånger. Låten är väldigt monotonisk och det blir inte mycket förändring i melodin. Det enda i låten som är halvbra är gitarrsolot i mitten, där det dessutom låter som om killen spelar fel.


   
SvaraCitera

måste lyssna nu efter att ha läst alla recensioner [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hahah okej klarar det inte. kan tyvärr inte komma med konstruktiv kritik


   
SvaraCitera

Det var inte riktigt min smak så jag stängde av efter 0:37. Så jag kan tyvärr inte bedöma om det var bra eller dåligt, klarar bara inte av sån musik. Men av någon anledning var jag tvungen att kommentera ändå.


   
SvaraCitera

[bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Skrattar.


   
SvaraCitera

Om videon hade varit helt svart å vi sluppit se hur töntiga ni (speciellt sångaren) såg ut. Så hade det varit helt ok.

Men aldrig något jag skulle sitta å lyssna på [zzz]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Astaroth:

tycker till!:

Kass, in my opinion.

Håller med ovanstående kommentarer. Tror inte att musik är er grej. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dett låter som ett inspererande projekt har du möjlgtvis mer material så skicka över det till mig på mailen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nymans:

Tycker dett låter som ett inspererande projekt har du möjlgtvis mer material så skicka över det till mig på mailen

Tjenare, har dock inget mer material just nu. Men det kommer, har stora planer på lite schlagerlåtar.


   
SvaraCitera

Astaroth:

har stora planer på lite schlagerlåtar.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, låten är helt okej och soft att lyssna på, jag och min pojkvän skrattade inte... Antar att det är black metal ni spelar eller något liknande, dessutom såg corpse paintet missanpassat ut. Det var snyggt om det hade varit en annan låt och en annan video. Musiken låter lite lamt till "sången" (som det inte var något fel på) så om ni hade dragit på mer och gjort musiken tyngre utan att ta bort melodin vore det super.

Videon var kass, antar att ni inte hållt på med film så mycket innan? Bilderna har inte så mycket med varandra att göra utan ni kunde ha byggt ihop videon mer. Att stå stilla utomhus i flera sekunder är aldrig kul att titta på (om det inte är i en bra video där det hjälper till att få fram någon känsla eller så). Vissa saker såg bättre ut än annat och dessvärre tycker jag att det är ganska lamt när större delen av videon går ut på att ni står och spelar rakt upp och ner. En sak som såg bra ut var det brinnande korset, men vad hade det att göra med att ni stod och hoppade i snön?

Hoppas ni inte tar illa upp eller något, vill bara hjälpa.


   
SvaraCitera

videon var fantastisk!


   
SvaraCitera