Aviseringar
Rensa alla

mitt liv och kanse ditt liv?


Ewe.t
Ämnesstartare

hej jag har utväxlingst strörning fel stavat jag vet. och ni som undrar vad mitt handikapp är så är det gör så att jag inte lär mig lika snabbt som andra men är det några andra här som har en sjukdom eller handikapp?


   
Citera
Ämnesetiketter

har inga naglar på lilltårna


   
SvaraCitera

amsi: har inga naglar på lilltårna

Mina är jättsemå och växer liksom IN i själva tån. Man ser bara själva kanten på nageln som sticker upp ur tån, det är asäckligt.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:
Mina är jättsemå och växer liksom IN i själva tån. Man ser bara själva kanten på nageln som sticker upp ur tån, det är asäckligt.

mina kmr förmodligen växa ut när jag blir tjugo är ingenting jag tänker på ens 


   
SvaraCitera

Sad. Att man må klassas som 'utvecklingsstörd' om man har ett svagare läshuvud. Skeptisk
REST IN PEANUTSAUCE.. Hjärta


   
SvaraCitera

Min hjärna fungerar inte normalt tex om nån säger nåt till mig kan det ta kanske 30 sec innan jag ens kan förstå lite, vet inte om det är nåt speciellt jag har lite svårt att prata med folk öppet och har inga vänner så kan inte fråga om nåt alls 


   
SvaraCitera

Ewe.t: fel stavat jag vet

vrf stavade du så om du visste att d va fel?


   
SvaraCitera

amsi:
har inga naglar på lilltårna

soft att slippa klippa dem!
vrf ska man ha naglar på tårna ens, tkr mest det ser harry ut när man målar dem och de fyller int engn annan funktion heller till skillnad från de på händerna


   
SvaraCitera

jag har ett socialt handikapp som är att mest vara intresserad av att chilla och inte prata så mycket


   
SvaraCitera

Woockiecookie: jag har lite svårt att prata med folk öppet och har inga vänner så kan inte fråga om nåt alls

Kom på den nya UMträffen i GBG. Jag och min sambo har socialfobi (min sambo har till och med fobisk undvikande personlighetsstörning) och förstår väl hur du känner och kommer ej tycka att du är konstig.

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Schism: jag har ett socialt handikapp som är att mest vara intresserad av att chilla och inte prata så mycket

Kom på träffen du med, är asnyfiken på vem du är. Du verkar vara asskön.


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Kom på träffen du med, är asnyfiken på vem du är. Du verkar vara asskön.

är sugen på att gå på en göteborgsträff men saknar möjlighet pga luspank. kanske om soc ger mig pengar snart

snällt av dig att vilja ha dit mig


   
SvaraCitera

Schism: är sugen på att gå på en göteborgsträff men saknar möjlighet pga luspank. kanske om soc ger mig pengar snart

Yaaay! Är också ganska luspank, men när tror du att du får pengar? Vi kan ju ta senare datum om det passar dig och några fler, skriv gärna i min tråd.

Schism: snällt av dig att vilja ha dit mig

Haha, fint att du tycker det! 🙂 Är jättenyfiken på dig som person.


   
SvaraCitera

Geigerzähler: men när tror du att du får pengar?

förhoppningsvis snart eftersom jag har en hyra att betala (i slutet av månaden). ska träffa dem nästa vecka. vi får se!


   
SvaraCitera

Schism: örhoppningsvis snart eftersom jag har en hyra att betala (i slutet av månaden). ska träffa dem nästa vecka. vi får se!

Ja, hör av dig! 🙂


   
SvaraCitera