Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv som lesbisk


Ämnesstartare

Jag skrev den här för ca ett år sen men det blev aldrig en till del .Kanske ska göra det. vad tycker ni.???

Jag hade haft killar förut men det var inget från det jag känner nu. Allt kändes så rätt fast jag vet att det bara var en olyckshändelse. Fast jag kommer aldrig glömma henne. Hon var vacker, mörkt kort lite lockigt hår, smörbruna ögon och kroppen var lite rund kanske men den var underbar och leendet var något jag aldrig hade sett förut. Jag kysste henne utan och tänka. Det kom bara så plötsligt. Verken jag eller hon kunde låta bli. Efter den kyssen blev det en till och en till. Jag ville inte sluta men även om jag ville. Plötsligt stannade hon. Tittade på mig och log med ett leende som jag inte kunde mot stå . Jag log tillbaka. Sen la hon sina händer under min tröja. Hela jag stelnade till. Jag visste ju att det var fel, Vi var ju båda tjejer. Men mitt hjärta segrare över min hjärna. Så snart var mina händer över hela henne och hennes över min mig. Jag tog av henne kläderna försiktigt ett plagg i taget och hon gjorde lika dant. Och sen ……

Den stunden hade varit den bästa i hela mitt liv men ändå den sämsta. Mitt liv hade förändras. Jag hade blivit tvungen att säga hejdå till henne när min semester hade tagit slut och både hon och jag visste att vi aldrig mer skulle träffas. Men vi hade haft en rolig och spände vecka. Det dåliga kom sen när jag träffade mina gamla kompisar och deras normala snack om killar. Jag hade aldrig tyckt att det hade varit så jättekul men nu var det bara en mardröm att sitta där och lyssna på vilken kille som var sötast. Men jag kunde inte bara säga tjejer jag är lesbisk. Fast det skulle varit det enklaste sättet att få stop på alla dessa frågor om vilken kille jag gillade.

Men en dag kom bomben vi hade haft sexualkunskap och det hade handlat om sexuella läggningar och sen på rasten kom det.
Vi satte oss på några bänkar utanför klassrummet. Och så började samtalet
– jag skulle aldrig kunna ens pussa en tjej på kinden sa maja
– Inte jag heller, fy fan vad äckligt sa Julia
– det är inte normalt hur har dom ens sex jag menar det går inte sa ida
Alla skrattade (utom jag då)
– fy fan tänk vad äckligt att ha en sådan kompis och ännu värre tänk om en lesbisk tjej skulle vara kär i en, sa maja
– Alla skrattade igen (inte jag)
– Haha jag skulle inte kunna ha en sådan kompis. Jag skulle dumpa henne sa Ida


   
Citera

Jag tycker att den var rätt bra, och så, men den slutade ju väldigt tvärt? Har du inte skrivit någonting mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Based on a true story eller?


   
SvaraCitera

blueberry93:

Jag skulle dumpa henne sa Ida

Neeej! Meer! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Åh jag vill läsa mer!!![sad]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilithy:

Åh jag vill läsa mer!!![sad]

och jag vill ha en glass men man kan inte få allt här i livet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blueberry93:

smörbruna ögon

[tard]

mm dukti jobba på du blir nog för fattarrre sen :///


   
SvaraCitera

Coffeshop:

och jag vill ha en glass men man kan inte få allt här i livet

Nä tyvärr kan man ju inte det.[cute]
Men en glass är väl inte så svårt att skaffa...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera