Aviseringar
Rensa alla

mitt liv som ungkarl


Ämnesstartare

Satt på toa med mössa på (swag), öppen dörr (yolo), borstade tänderna samtidigt (fearless), orkade inte dra upp byxorna när jag var klar så gick ankgång till handfatet (sexXxy walk), tvättade händerna (important), gick ankgång till sängen och satte på serie fast det är skola imorgon (thug life).

I den här tråden tänkte jag berätta hur det är att leva ungkarlsliv (hashtag blogg)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

intressant pseudodynamisk utveckling


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tpg du av dig mössan sen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

tpg du av dig mössan sen???

Ja

Men endast pga, man kan ju inte sova med mössa heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Maaan, you need a women in your life! ASAP!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

 

Maaan, you need a women in your life! ASAP!

Nej fy fan det låter omständigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman: Nej fy fan det låter omständigt.

Kan hålla med dig. För mycket arbete för en relativt kort tids glädje...och sen skiter sig allt ändå i slutändan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Kan hålla med dig. För mycket arbete för en relativt kort tids glädje...och sen skiter sig allt ändå i slutändan.

Mest att jag hatar att vara förälskad innan man blir ihop, det är bland det jobbigaste jag vet. Annars är det väl värt men först måste man ju hitta någon osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsättning: borstade tänderna, glömde att ta ut snusen (fresh)

Stängde inte av datorn när jag drog, tar ju trots allt 20 sek att starta igen (enviroment friendly) (yolo) (fuck you world)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman: Mest att jag hatar att vara förälskad innan man blir ihop, det är bland det jobbigaste jag vet. Annars är det väl värt men först måste man ju hitta någon osv

Jag vet inte, jag upplever att uppbrotten blir så känslomässigt tunga att det förpestar minnet av det som varit bra. Jag är ingen som gör något halvhjärtat, och då blir det som det blir sen...jävligt bra och sen jävligt dåligt. Du kanske är vettigare än jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Mest att jag hatar att vara förälskad innan man blir ihop, det är bland det jobbigaste jag vet. Annars är det väl värt men först måste man ju hitta någon osv

det går alltid så snabbt för mig. men jag bara bara haft ett förhållande, och så har jag förfört två pojkar för att få bekräftelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Jag vet inte, jag upplever att uppbrotten blir så känslomässigt tunga att det förpestar minnet av det som varit bra. Jag är ingen som gör något halvhjärtat, och då blir det som det blir sen...jävligt bra och sen jävligt dåligt. Du kanske är vettigare än jag.

Jag vill inte begränsas av förhållanden och begränsar inte, jag kommer typ bara ihåg det bra vilket antagligen gör mig gott. Jag är såklart inte perfekt utan i början uppslukas jag av det men det värsta för mig är maktspelet före förhållandet, för det är precis vad det är även om ingen kallar det för det. Man vill inte verka för angelägen men samtidigt inte avståndstagande osv. Det är så jävla larvigt egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the game


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det går alltid så snabbt för mig. men jag bara bara haft ett förhållande, och så har jag förfört två pojkar för att få bekräftelse

Jag har också bara haft ett, men å andra sidan kurtiserat med ett flertal och det är alltid ett jävla krångel. Jag går alltid ganska sakta fram, jag får inte djupare känslor utan att känna folk.


   
SvaraCitera