Aviseringar
Rensa alla

Mitt livs första slagsmål på väg? Omoget och dumt eller inte alls så tokigt?


Ämnesstartare

Tjena gubbar!

Fightlusten har väkts inom mig, något jag inte kunnat förhindra.. Vad ska man ta sig till? Jag letar ständigt efter personera att börja nåt me... Jag vet om att slagsmål inte alls är bra på något sätt men det här går inte att tränga undan, ibland känns det som att jag är på väg att sprängas inombords.
Det hela började för två veckor sen då en kaxig åtta började små putta min polare, svordomar var allt som ploppa ur under sekunderna och tomma hot mellan min polare o åttan, sorligt vis så väcktes suget efter att ha mitt första slagsmål pga av händelsen.. Need some help to solve the problem..

MvH: DrizzleFromThaHizzle Eller Ben.


   
Citera

Man får inte slåss.


   
SvaraCitera

Slå den här.


   
SvaraCitera

Sup. Att vara full är bästa bortförklaringen.


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

DrizzleFromThaHizzle

yeah, gangsta name?

Ta med kniv .. ...


   
SvaraCitera

Gå med i någon extrempolitisk grupp, det enda de egentligen vill är att ha en ursäkt för att slåss. Vilken sida du väljer spelar inte någon större roll [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supa skulle funka, bara det attt killen går i (åttan) Tror inte att chansen att ja träffar på typen på puben eller var ja än super är så jätte stor..


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Tror inte att chansen att ja träffar på typen på puben eller var ja än super är så jätte stor..

95:or får väl inte gå på puben!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån som haft ett liknande sug? Suget har börjat skrämma mig, då jag ibland bara fokuserar tankarna på hur mitt första slagsmål lär bli...


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Supa skulle funka, bara det attt killen går i (åttan) Tror inte att chansen att ja träffar på typen på puben eller var ja än super är så jätte stor..

Men du är väl 95:a? Inte stor chans att du är på pubben heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var lite ironisk där 😛 Det jag mena var att ifall jag inte sitter me fullisarna o super i söder (killen bor där) så är chansen inte så stor att ja lär träffa på grabben...


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Fightlusten har väkts inom mig, något jag inte kunnat förhindra..

lol töntigt


   
SvaraCitera

Träna kampsport? Mycket produktivare än att börja veva mot randoms. Men om du måste slå nån så slå en riking.


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Det jag mena var att ifall jag inte sitter me fullisarna o super i söder (killen bor där) så är chansen inte så stor att ja lär träffa på grabben...

Men skärp dig bara, snorunge.
Börja meditera. Sök psykologhjälp. Gå i skrikterapi. Köp en boxsäck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boxsäck, Good idea xD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kampsort har jag redan testat på ett par år, jag själv är äckligt lugn (lugnet själv) så få liksom ingen bild av nån huligan eller nåt..


   
SvaraCitera