Aviseringar
Rensa alla

Mitt livs första slagsmål på väg? Omoget och dumt eller inte alls så tokigt?


[zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Du verkar behöva få ut dina aggressioner, börja på kampsport eller boxning!


   
SvaraCitera

Mår du riktigt bra människa? Om inte kanske du skulle försöka prata med någon om dina problem. Det är icke bra att gå omkring med för mycket skit inombords.

Eller så slåss du en gång och inser att det inte är så givande. Ännu mindre givande känns det den dagen man åker på rejält med stryk. Det kanske vore något att prova.


   
SvaraCitera

Börja med någon kampsport.


   
SvaraCitera

Det är fult å slåss [sad]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Men skärp dig bara, snorunge.

så säger man inte!


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Need some help to solve the problem..

Come an bara!


   
SvaraCitera

Brk g:

så säger man inte!

jodå, men man säger tex inte "skärp dig din mammaknullande pissråtta till fittkukdownunge". Det är det som heter att gå för långt.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

jodå, men man säger tex inte "skärp dig din mammaknullande pissråtta till fittkukdownunge". Det är det som heter att gå för långt.

snorunge är ju värre än det där löjeliga


   
SvaraCitera
mynona

Angeleyes:

Du verkar behöva få ut dina aggressioner, börja på kampsport eller boxning!

Omoget, dumt, men inte tokigt eftersom det har en förklaring. Du har helt enkelt behov av att få avreagera dig ett inre tryck, och det kan du göra på annat sätt än genom att skada och bli skadad. Se ovan.


   
SvaraCitera

inget fel med att slåss


   
SvaraCitera

Brk g:

snorunge är ju värre än det där löjeliga

Kanske 🙁


   
SvaraCitera

Busfröet1995:

Tjena gubbar!

Tja!

Busfröet1995:

Fightlusten har väkts inom mig, något jag inte kunnat förhindra.. Vad ska man ta sig till?

Sporta, få ut energin på annat håll. Att slåss är ju bara korkat. Vill du vara korkad?


   
SvaraCitera

Börja på typ boxning istället. Eller så ut och slå i väggar och träd. Du kommer förstöra dina knogar men du förstör ingen annans ansikte iallafall. [mad][y]


   
SvaraCitera