Aviseringar
Rensa alla

Mitt livs motgångar...(läs om ni har lust)


tigr
 tigr

GulOchFulRimmar:

Han slår mig lite ibland och när jag inte vill ha sex så håller han fast mig och får sex ändå.

mycket enkelt. allt som behövs är hans

namn
personnummer
bild
telefonnummer
mailadresser
hemligheter
övrig information

internet sköter resten


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Vi gifte oss

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GulOchFulRimmar:

Vi gifte oss

Visste du dessa saker när ni gifte er??

GulOchFulRimmar:

Han är ganska aggressiv

GulOchFulRimmar:

Han slår mig lite ibland och när jag inte vill ha sex så håller han fast mig och får sex ändå.

Tycker inte att han låter som ett charmtroll men har kanske missat den stora bilden. Tror dock inte att man kan vara lycklig när man blir slagen och tvingad till sex och förstår att du kanske känner att det var ett misstag att gifta sig så fort.
Vill gärna ge mitt stöd, du verkar ha råkat mycket illa ut i ditt liv; jag har själv råkat ut för en hel del sviniga människor. Bara att PMa om du känner för att prata. Hoppas att du får det bättre!


   
SvaraCitera

Ångra något du inte har gjort än något som du redan har gjort..


   
SvaraCitera

om du vill ha en kompis så ställer jag gärna upp 🙂


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Jag berättade det här bara för min pojkvän, och han sa att han ville egentligen ville göra slut, och att alla andra killar han kände skulle ha lämnat mig.

Du skulle ha slagit honom då, hårt!
Korkade jävla människa alltså, usch blir arg. Hoppas att du ej är tlsm med honom fortfarande!


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Tycker inte att han låter som ett charmtroll men har kanske missat den stora bilden.

hoppas att du ej var seriös där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

gör ett klokt val håll dig borta från män

Det är lätt att säga, men jävligt svårt att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Kanske inte ha ett förhållande på ett tag?

JAg måste nog komma ur det jag har först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Tycker inte att han låter som ett charmtroll men har kanske missat den stora bilden

Altså när jag gifte mig så var han sjukt underbar och jag trodde att han aldrig skulle göra något för att skada mig. Han har fortfarande sina stunder då jag verkligen tycker om honom. Men de börjar bli mindre nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hoppas att du ej är tlsm med honom fortfarande!

Nej nej, han har jag kommit ifrån.


   
SvaraCitera

Jag blickade bara genom texten men jag måste säga att det absolut inte är ditt fel att dessa män är idioter MEN du väljer själv vilka du vill ha i ditt liv. Bryt den onda cirkeln, jobba med dig själv och sluta välj skitstövlar i framtiden. Skadar någon dig så älskar h*n dig inte.


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

JAg måste nog komma ur det jag har först.

Oj, jo det måste du verkligen göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hoppas att du ej var seriös där

Nej, det var sarkasm.

GulOchFulRimmar:

Han har fortfarande sina stunder då jag verkligen tycker om honom.

De stunderna kommer med största sannolikhet att bli färre och färre och han kommer att bli mer och mer våldsam om man ser till forskning, statistik, kvinnors erfarenhet och sunt förnuft. Det sägs att "man väljer att lämna den som slår efter första slaget, efter det blir man en frivillig", det är såklart ingen som vill bli slagen, men efter andra, tredje, fjärde gången man blir slagen blir det svårare och svårare att lämna en våldsbenägen person. Det är vanligt att man skuldbelägger sig själv. Jag tycker du ska ta dig ur det här förhållandet innan du börjar hitta fel hos dig själv. Tillslut tänker många "det är fel på mig och jag förtjänar det", det är sjukt men jättevanligt. Det spelar ingen roll hur han var förut, chansen att han aldrig mer kommer slå dig lär vara lika med noll.


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Det är lätt att säga, men jävligt svårt att göra.

jasså


   
SvaraCitera