Aviseringar
Rensa alla

Mitt mål med livet


Ämnesstartare

Mitt mål med livet är att min son/dotter ska bli världens rikaste arvtagare. Dessutom ska han/hon få den bästa utbildningen.


   
Citera
Ämnesstartare

Snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Snällt.

Nej, egoistiskt. [mad]

Jag gör ingenting för någon annans skull och förväntar mig inte heller att någon ska göra nått för min skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Jag gör ingenting för någon annans skull och förväntar mig inte heller att någon ska göra nått för min skull.

Du sa ju nyss att ditt mål i livet var att ditt barn ska bli världens rikaste arvtagare och få den bästa utbildningen, alltså gör du något för någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt mål i livet är att din dotter inte ska få ärva dig. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pengar. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt mål i livet är att framavla någon som kan stoppa ditt barn från att njuta av sin rikedom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Du sa ju nyss att ditt mål i livet var att ditt barn ska bli världens rikaste arvtagare och få den bästa utbildningen, alltså gör du något för någon.

Jag gör det endast för att JAG själv får njutning av det, för att JAG vill det!

Myksa:

Pengar.[zzz]

Ja och min son/dotter kommer kunna använda dom till äga sönder dina barn 1000 gånger om.

Mawns:

Mitt mål i livet är att framavla någon som kan stoppa ditt barn från att njuta av sin rikedom

Haha, må bäste man vinna då. Jag är inte rädd för konkurens, ingen ska få stå i vägen för mig för jag vet att jag är bäst och alltid har rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Jag gör det endast för att JAG själv får njutning av det, för att JAG vill det!

Jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Haha, må bäste man vinna då. Jag är inte rädd för konkurens, ingen ska få stå i vägen för mig för jag vet att jag är bäst och alltid har rätt.

Det kommer att sluta med att mina arvingar, i framtiden, måste åka tillbaka i tiden för att döda dig eftersom att du hotar den framtid vi lever i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det kommer att sluta med att mina arvingar, i framtiden, måste åka tillbaka i tiden för att döda dig eftersom att du hotar den framtid vi lever i.

Du, min arvingar kommer ha kontrollen över all vetenskaplig och teknisk forskning så tror inte de kommer tillåta det direkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Du, min arvingar kommer ha kontrollen över all vetenskaplig och teknisk forskning så tror inte de kommer tillåta det direkt...

Jaha okej men då måste en av dina arvingar åka tillbaka för att stoppa mig från att föda ett barn eftersom att han kommer bli John Connor och förinte din robotarmé


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jaha okej men då måste en av dina arvingar åka tillbaka för att stoppa mig från att föda ett barn eftersom att han kommer bli John Connor och förinte din robotarmé

Lol John Connor, han vore ingenting utan sin morsa, är ju hon som gör allt jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

&feature=related

Sluta länka youtbue har jag sagt, ingen orkar se det.

Mina arvingar ska köpa upp youtube och låta det förfalla, bara for the lulz...


   
SvaraCitera