Aviseringar
Rensa alla

mitt minne har börjat svika mig


Ämnesstartare

PÅ RIKTIGT alltså, jag glömmer typ allt!

så var det inte förut


   
Citera

Samma här! Det är grymt frustrerande när jag glömmer saker någon sagt 4 sekunder tidigare :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

Samma här! Det är grymt frustrerande när jag glömmer saker någon sagt 4 sekunder tidigare :s

jag med, och förut när jag pratade med en i telefon och skulle berätta om saker som hänt idag, hade jag typ glömt asmycket och sen kom jag på lite nya saker typ hela tiden efter 40 minuter, bara "ja, just det, det där hände ju VISST hade glömt det haha" pinsamt. 🙁 känner mig som en jävla tant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ju skriva en blogg??...
då kan vi andra minnas åt dig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

demens is nice[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

du kan ju skriva en blogg??...
då kan vi andra minnas åt dig [rolleyes]

har redan blogg


   
SvaraCitera

Kittieh:

känner mig som en jävla tant.

eller hur! fy fan.. Kommer aldrig ihåg vad filmer jag precis sett handlade om. De flesta kan ju typ dra citat från filmer men jag är kass på det för jag kommer helt enkelt inte ens ihåg det allra roligaste 🙁

Någon som har tips på hur man tränar upp minnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

demens is nice[y]

nja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

nja

jag skyller på det hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STAKKARZ DEJ DARLING <3<3<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

eller hur! fy fan.. Kommer aldrig ihåg vad filmer jag precis sett handlade om. De flesta kan ju typ dra citat från filmer men jag är kass på det för jag kommer helt enkelt inte ens ihåg det allra roligaste 🙁

Någon som har tips på hur man tränar upp minnet?

hahah samma här, blir asjobbigt att förklara för andra. [cool] är sämst på att förklara för folk vad som hänt oavsett om det är film eller whatever, för jag bara glömmer massa saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag skyller på det hela tiden

har du också dåligt minne

Wanking BC:

STAKKARZ DEJ DARLING <3<3<3<3<3

mm synd om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

har du också dåligt minne

Ja fast jag har alltid haft uselt minne, skriver ned och eller fotar allt jag måste komma ihåg annars tar det en halv sekund så har jag glömt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

mm synd om mig

Testat Omega3 piller?


   
SvaraCitera

Kittieh:

hahah samma här, blir asjobbigt att förklara för andra. [cool] är sämst på att förklara för folk vad som hänt oavsett om det är film eller whatever, för jag bara glömmer massa saker

samma här, haha 🙁


   
SvaraCitera