Aviseringar
Rensa alla

Mitt möte med IDS (I Dont Sleep)


Ämnesstartare

Idag mötte jag IDS, en liten parvel (Tycker mig vara berättigad det efter hans kommentar "Trodde du skulle vara större typ 180 iallafall")[bigsmile]
Det roliga är att jag faktiskt är prick 180 lång, men har lite dålig hållning ibland 🙂

Mina intryck av IDS då, han är skäggig, chill, trevlig, lite nördig på ett bra sätt alltså och har riktigt bra musiksmak.[cool] Samt han är liten, typ storlek Daniel(jag) kan ta honom underarmen så går vi sen. [rolleyes] Ganska layback och lite blyg kanske ? Skit samma jag är som vanligt rakt på eftersom jag faktiskt räknar honom som någon jag känner efter all kontakt via msn.

(För 100 :- kan ni köpa hans msn av mig. EV några kramar från lampan eller GÅS kan fungera som valuta också. OBS högstbjudande)

Anledningen till att jag får träffa honom är att han faktiskt flyttar hit, till min stad fett coolt faktiskt nu har jag träffat TVÅ st från UM. [cool] (Nej ni får INTE ta på mig, den rättigheten äger min flickvän.)
Det bästa är att han bor bara någon minut från mig 🙂 [bigcheers] Stackaren kommer aldrig få någon lugn och ro nu när han släppt in mig i sitt liv. [tard][bigcheers]

Bildbevis kommer senare i veckan runt fredag, när jag ska hjälpa honom att flytta in sina sista saker. [cool][blush]
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=88812


   
Citera

Shiiit maaan, crazey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Shiiit maaan, crazey

[cool][bigcheers] OFC


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

[smile]

Där är du igen :O, stalkar du mig :)? [cool]


   
SvaraCitera

Okej.


   
SvaraCitera
blum
 blum

träffade honom innan dig och är därför snäppet coolare.


   
SvaraCitera

Thundercracker:

(För 100 :- kan ni köpa hans msn av mig. EV några kramar från lampan eller GÅS kan fungera som valuta också. OBS högstbjudande)

vad rolig du inte lyckas vara [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

nu har jag träffat TVÅ st från UM.

Wooooooooooooooooow vad många [zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]
avundas dig verkligen. /not


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

vad rolig du inte lyckas vara [rolleyes]

STFU, jag låste upp dig när du blev oskyldigt låst akta dig så jag inte råkar hitta en anledning att låsa dig igen. [rolleyes][crazy]

Lindblom:

träffade honom innan dig och är därför snäppet coolare.

Men jag bor nära honom! [rolleyes]

SPiDERMANNEN:

Wooooooooooooooooow vad många [zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]
avundas dig verkligen. /not

Socialfobi KVINNA [tard]


   
SvaraCitera

Thundercracker:

STFU, jag låste upp dig när du blev oskyldigt låst akta dig så jag inte råkar hitta en anledning att låsa dig igen. [rolleyes][crazy]

Jävla diktatorfasoner [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Jävla diktatorfasoner [sad]

Bara i klotter forumet[no-no]

(Hoppas du förstod att jag skojade i det tidigare inlägget, har fått många sura för att de inte vill förstå min humor :/[n])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Socialfobi KVINNA

Ingen ursäkt [no-no]


   
SvaraCitera

Thundercracker:

(Hoppas du förstod att jag skojade i det tidigare inlägget

Idiotförklarar du mig? [cry][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Där är du igen :O, stalkar du mig :)? [cool]

[surprised]


   
SvaraCitera