Aviseringar
Rensa alla

Mitt och Biologens glödheta popband!


Ämnesstartare

ceka92: skulle kolla bara för att se mer av biologen.

Eru lite kär i han lr?? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow vad kul!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill se er uppträda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Eru lite kär i han lr?? Blink

kan inte bli kär via internet om man inte har sett varandra, är nog mest åtrå. detta är om ni är bra och behagliga istället för jobbiga. annars kan jag hänga i hur ser ni ut tråden istället. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: detta är om ni är bra och behagliga istället för jobbiga.

THE DECADENTS är alltid bra.

ceka92: annars kan jag hänga i hur ser ni ut tråden istället.

Förstår inte den här meningen riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok cred till mynona, du kan vara bandets musa eller whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Förstår inte den här meningen riktigt.

jag menade att då kan jag se på honom och fortsätta vara villig till skillnad ifrån om det skadar mina öron och min bild av honom att lyssna också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: jag menade att då kan jag se på honom och fortsätta vara villig till skillnad ifrån om det skadar mina öron och min bild av honom att lyssna också

Du får komma på skivsigneringen! Blink


   
SvaraCitera
mynona

Tack Tamburinmannen, det satt hårt inne. Jag säger ja till musa men avgjort nej till whatever. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ser ni ut-tråden. särskriver ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Tack Tamburinmannen, det satt hårt inne. Jag säger ja till musa men avgjort nej till whatever. 

=)


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

=)

Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Förvirrad

kul att du äntligen fick ett krystat tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah =) - smileisen brukade jag skriva på msn när människor använde det. Fett dekadent.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen: mespop

Mespop är väl inte per automatik någonting "jävligt" Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dec.jpg

THE DECADENTS - Den nya Sensationen!

Vi rör oss innanför och bortom mänskliga konstuttryck ; visualiserar och materialiserar.

Biologen iklädd en tamburin utmanar bandets identitet samtidigt som den itereras och fastställs. Tamburinmannens existens är plötsligt utmanad - är det en distinkt person i bandet eller är Tamburinmannen enbart den funktion Biologen nu har tagit över? Eller är det snarare så att Biologen nu är död och lämnar efter sig Tamburinmannen som enda medlem (om än som två)?

The Decadents fortsätter att utforska det möjliga i det omöjliga. Post-PoMo Art-Construction. Misströsta inta kära fans, debutplattan An ontological Inquiry of the Axiom of Sound:
A meta-ethical composition
är snart i edra händer!


   
SvaraCitera