Aviseringar
Rensa alla

Mitt öppna brev till prinsessan Madeleine


lovepayyouback:

var.. var?! jag ska skriva in till expressen om detta och du får bli min källa och jag kommer få pengar!

hörde dem i ett bås på damtoa efter nobelfesten. han sa "har alltid drömt om att göradet med en anka" XD (men tyvärr hann jag inte spela in det [sad])


   
SvaraCitera

Caisa_15:

hörde dem i ett bås på damtoa efter nobelfesten. han sa "har alltid drömt om att göradet med en anka" XD (men tyvärr hann jag inte spela in det )

okej vi bygger vidare på detta nu, så har vi pensionen säkrad!
jag tror också bestämt att silvia var där ett tag innan jag såg carl gustaf slinka in. och silvia såg märkbart upprörd ut med stora tårar på kinderna som hon torkade med den exlusiva dolce & gabbanakoftan. jag antar att anna anka sa " carl vill hellre ha en blond anka än en tysking!"

aja.. eller inte[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

bara: tycker

varför har du inte stor bokstav efter kolon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Men lägg det i Politik och Samhälle då?

Nej. Detta är en övrig aktuell nyhet och händelse. Dessutom uppmanar jag ingen här att rösta för att avskaffa monarkin.

Caisa_15:

kiss & tell - trenden kommer mer o mer... nästa gång skriver kanske tidningarna att kungen hånglat med typ Anna Anka...

Tydligen hade han ju haft mage att "överge" sin dotter under en enda kväll för att han skulle på champagnefest - en kung vars liv inte ENBART handlar om hans barn [mad] Tillfällig bristande övermänsklighet ska inte förekomma inom kungafamiljen [no-no]

mablethorpe:

Antar att det inte känns lika konstigt om man är uppvuxen med att det är så det ska vara.

Är du säker på att medlemmar inom kungahus vill ha det så här? [shake]

tevepro:

[n]

...och du var ju bara så klart tvungen att kommentera att det inte var ett dugg kul. Men okej, jag menade aldrig att förolämpa någon, och beklagar med den djupaste sorg om du tog illa upp [tired]

Caisa_15:

hörde dem i ett bås på damtoa efter nobelfesten. han sa "har alltid drömt om att göradet med en anka" XD (men tyvärr hann jag inte spela in det [sad])

Min kompis sa att han hade hört att prins Carl Philip ätit en pizzabit med handen i en limousin [no-no] Jag har visserligen inte sett bilden själv, så jag borde egentligen bara ta och stfu, men Gud nåde honom om det stämmer [mad] Jag har också hört en konversation på tåget om att kronprinsessan själv tycker att en viss skådespelare eller musiker ser bra ut [mad]

lovepayyouback:

carl vill hellre ha en blond anka än en tysking!"

Nej, hellre en polsk anka än tyskt silver sa hon, och då svarade Silvia att Anna Anka var slampig och motbjudande [surprised][chocked] - så ska inte en drottning svara [mad]

detberorpå:

varför har du inte stor bokstav efter kolon?

För att jag inte uppfattar att det är grammatiskt korrekt. Varför börjar inte du din mening med stor bokstav?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Är du säker på att medlemmar inom kungahus vill ha det så här?

Du missförstår mig, tror jag. Jag tror inte att varken de eller någon annan gillar att få sina relationer, problem och känslor granskade och uppvisade som "nyheter" för hela Sverige. Jag tror däremot att det inte känns lika märkligt för dem, då de aldrig varit vana vid annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

du har en stil!

vad menar du, är det bra att ha en stil?


   
SvaraCitera

Djeydjey:

Jag gjorde bara ett desperat försök att vara rolig

okk ...

internet:

jag var rolig

ok .. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du e bara avis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Du missförstår mig, tror jag. Jag tror inte att varken de eller någon annan gillar att få sina relationer, problem och känslor granskade och uppvisade som "nyheter" för hela Sverige. Jag tror däremot att det inte känns lika märkligt för dem, då de aldrig varit vana vid annat.

Ja, men tror du verkligen att de tycker att det är värt kungahustiteln...?

internet:

okk ...

internet: jag var rolig
ok .. [crazy][crazy][crazy]

Nej, vi var roliga tillsammans.

OF 5:

du e bara avis

Jaaa, jag vill också blotta hela mitt privatliv inför hela landet så att hela stan börjar snacka om det så fort jag visar mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur man kan blåsa upp det som om det vore en jävla världshändelse. Nog för att det är Aftonbladet, men har de inget viktigare att skriva om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta kommer hon säkert att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Varför börjar inte du din mening med stor bokstav?

Det är skillnad på en liten kommentar och ett brev.
Sen verkar du alltid stärva efter perfektion, vilket du aldrig kommer uppnå.

Djeydjey:

För att jag inte uppfattar att det är grammatiskt korrekt.

Varför?
Det ska alltid vara stor bokstav efter punkt och kolon innhållet en punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halitosis:

Förstår inte hur man kan blåsa upp det som om det vore en jävla världshändelse. Nog för att det är Aftonbladet, men har de inget viktigare att skriva om?

Det finns många fler än bara Aftonbladet. Problemet är att svenskar bryr sig.

isola:

Detta kommer hon säkert att läsa.

Jag gjorde bara ett desperat försök att vara rolig, fattar ni väl [tired] Det är väl klart att jag räknar med att det i första hand är ni vanliga dödliga som svarar...och syftet är att ni ska svara på om ni håller med mig eller inte...hur står hon ut med sin ämbetstitel egentligen?

detberorpå:

Det är skillnad på en liten kommentar och ett brev.
Sen verkar du alltid stärva efter perfektion, vilket du aldrig kommer uppnå.

...och självklart ska vi börja angripa varandra som vanligt istället för att hålla oss till ämnet [rolleyes]

detberorpå:

Varför?
Det ska alltid vara stor bokstav efter punkt och kolon innhållet en punkt.

"Okej. Jag håller inte med." [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

.hur står hon ut med sin ämbetstitel egentligen?

Snarare Victoria som har det 1000ggr värre. [rolleyes]
De är födda in i detta, med allt vad det innebär.
Tvivlar på att de lider något speciellt av det.


   
SvaraCitera