Aviseringar
Rensa alla

Mitt övermäktiga jag! ¤%&£$@


Ämnesstartare

Läste i stjärnorna häromdagen att Tula hade en trevlig dröm ikväll att se fram emot. Eftersom det var så bråttom att skriva ner drömmen medans jag fortfarande kom ihåg den så får ni ursäkta stavfel samt granmatikfel, om några sådana nu skulle dyka upp, enjoy!

Tula blir kidnapppad av den onde kaptenenen (daced) jag (woho) god som jag är, skall såklart rädda Tula, men daced har även en ond medhjälpare (kaka). du å jag var i vattnet å plaskade då plötsligt daced kom farande ner fråm himmelen i en fallskärm å blåste en pil på Tulas badring så den sprack. Jag var på väg att simma å rädda henne då daced sköt en giftpil på mig, men eftersom jag har så stora muskler så förlorade jag bara medvetandet. Under tiden så simmade kaka underifrån å tog tag i dina ben och simmade iväg med Tula till land, där daced väntade med en nattsvart pickupp. När jag återfan medvetandet var dem långt borta, men jag upptäckte att hon hade lämnat spår åt mig, så jag bestämde mig för att följa dem och tillslut så kom jag till en stor och mörk borg, jag närmade mig en försiktigt då plötsligt dök kaka upp med ett gäng muterade ninja-apor, jag lyckades oskadligjöra dem och fortsatte min turbullenta förd upp mot borgen, när jag hade kommit in i borgen såg jag att spåret fortsatte upp för en trappa som lede till en mörk korridor med en ekport i slutet. I ekporten satt en nyckel som jag försökte att vrida om, men i samma stund hoppade daced ner ifrån taket. Jag blev
överumplad men fann mig snabbt i situationen, dock hade han ett samurajsvärd i handen som han svingade vilt med runt omkring sig. Jag visste att jag inte hade någon chans mot han i närstrid så länge han hade det där svärdet, så i panikens hetta så insåg jag att min sista chans var att få han ofocuserad så jag kunde ta ifrån han sitt vapen, så jag drog en väl vald könsvits för honom så han
skrattade så mycket att han kissade på sig, jag tog svärdet ifrån honom och högg av honom huvudet. Sen skyndade jag mig in och befriade Tula. Hon blev så glad att hon sa att jag varhenne övemäktig i allt. The end


   
Citera
Ämnesetiketter

Denna berättelse ska jag läsa för mina framtida barn [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, barnbarnen då? [wink]


   
SvaraCitera

Fast du är mig inte övermäktig i allt [cry]


   
SvaraCitera

Inga björnar? Ska detta vara en trevlig dröm? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Fast du är mig inte övermäktig i allt [cry]

Nu sabbade du ju hela drömmen, din marodör! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Inga björnar? Ska detta vara en trevlig dröm? [sad]

Dazed är i hemlighet utklädd till björn fast glömde skriva det, plus att det ligger en björnfarm precis jämte borgen, nöjd nu?


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Inga björnar? Ska detta vara en trevlig dröm? [sad]

Ellerhur, skriv in några björnar också!

Woho:

Nu sabbade du ju hela drömmen, din marodör! [mad]

Varför får inte jag vara med och bestämma? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Varför får inte jag vara med och bestämma? [mad]

För att du gör det helt fel, [no-no]


   
SvaraCitera

Woho:

Dazed är i hemlighet utklädd till björn fast glömde skriva det, plus att det ligger en björnfarm precis jämte borgen, nöjd nu?

Ganska logiskt, eftersom dazed är min framtida björngeneral [bigsmile]
Och ja, jag är nöjd [love]
Drömmen behöver bara ha ett tillskott av köttätande bävrar, så blir den komplett [blush]


   
SvaraCitera

Woho:

För att du gör det helt fel, [no-no]

Erkänn att det är för att jag är tjej som jag inte får bestämma?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Erkänn att det är för att jag är tjej som jag inte får bestämma?!

Aa, könsdiskriminerarN


   
SvaraCitera

Woho:

Aa, könsdiskriminerarN

Aa, fuck you [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Aa, fuck you [mad]

Fuck u 2


   
SvaraCitera

Woho:

Fuck u 2

Fuck dig först!


   
SvaraCitera