Aviseringar
Rensa alla

Mitt svar på Sverigedemokraternas politik


Ämnesstartare

Efter som att jag är svenskfödd får jag välja kultur, så tänker utnyttja min rätt och anamma den Tchadiska kulturen, lära mig språket "Laal" och uteslutande tala just det. Tycker att fler borde göra detta.

"Laal är ett ännu oklassificerat språk som talas av 749 människor (situationen år 2000) i tre byar i Moyen-Chari-prefekturen i Tchad på vardera sidan av Charifloden, med namnen Gori (), Damtar (ɓual) och Mailao. Det kan vara ett isolatspråk, i vilket fall det skulle utgöra en isolerad överlevare av en tidigare språkgrupp i centrala Afrika. "


   
Citera
Ämnesstartare

SD har ju den bästa politiken av de stora partierna 🙂 De får min röst i valet.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag undrar om jag måste svära en trohedsed till kung och fosterland när jag flyttar till Uppsala för att plugga eller om det räcker med att jag lämnar in en lapp om att jag sympattisrerar md knugen o hnas pilotik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Jag undrar om jag måste svära en trohedsed till kung och fosterland när jag flyttar till Uppsala för att plugga eller om det räcker med att jag lämnar in en lapp om att jag sympattisrerar md knugen o hnas pilotik.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKARM_tchad.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför tror fattiga människor att allt handlar om pengar? så jävla korkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uscha, länkade bara bilden p.g.a. Tchad och tänkte inte efter. Ser nu att det är ett typexempel på "tänk på barnen i Afrika". Ber innerligt om ursäkt för detta.

(Även Geiger erkänner när hon gör fel.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Efter som att jag är svenskfödd får jag välja kultur

Tycker att vi varje år den 8e april ska ha UM-träff romernas nationaldag till ära.

Hjärta


   
SvaraCitera