Aviseringar
Rensa alla

Mitt tänkande om min tjej


Ämnesstartare

Hej nattugglor.

För er som inte gillar lite längre texter så kan ni bläddra vidare. Men ni avgör själv om det är lagom mängd text.

Tänkte skriva av mig lite om mitt tänkande om min tjej som har startat många bråk och tjafs.

Jag och min flickvän vart tillsammans vintern 2009. Så vi har varit tillsammans i 3 år nu i vinter. Och jag går nu andra året på gymnasiet, och är 17 år gammal.

Några månader efter att vi blev tillsammans så började hon "hålla" på med en annan kille. (våren 2010) Hon va aldrig otrogen mot mig men hon smsade med honom och va på honom i skolan. Och smsen gick väl lite över gränsen skulle man kunna säga.

Vi diskuterade detta och bråkade om det. Hon var sjukt ledsen för det som hände och sa att det aldrig skulle hände igen.

Ungefär ett halvår senare efter att vi blev tillsammans. (sommaren 2010) Så var hon iväg en veckan med laget. Som deras avslutning så stack dom iväg på ett disco där hon och hennes vänner träffade ett annat gäng killar. Och då hon vart rätt bra vän med en utav dom killarna. Hon dansade med honom osv och sedan bärde det påväg hemåt.

Hon började smsa med honom och jag var ju fortfarande lite osäker när det gällde att skriva med andra killar för hennes del. Men jag brydde mig inte så mycket. Tills jag en dag läste sms som återigen gick över styr.

Jag vart då skitförbannad samt ledsen och vi gick igenom samma process ännu en gång. Hon lovade då återigen att detta aldrig skulle hända igen.

*vilopaus för hjärnan*

Sedan dess har hon aldrig gjort det igen. Hon har aldrig varit otrogen. Hon har dock skrivit till andra killar att dom är snygg osv. Då jag har frågat henne om hon skulle tycka de var okej om jag gjorde det till någon tjej och hon tyckte då att det inte var OK.

**********
Till själva problemet
**********

Jag litar på henne till 100% förutom när det gäller andra killar. Tyvärr fortfarande även fast det gått något år sedan dess. Jag har blivit väldigt lätt svartsjuk och HATAR när hon skriver med andra killar. Eftersom jag själv har en sån ENORMT bra fantasi då jag jobbar lite med filmskapande osv så får jag då upp ALLT dumt som kan hände. Jag tänker t.ex att hon kanske skriver si och så till någon annan just nu och vet att det är fel men vill inte berätta det för mig.

Jag älskar hon med hela mitt hjärta och det sista jag absolut vill förlora är henne. Men vad ska jag göra för att kunna lita på hon när hon skriver med andra killar?

Vi har försökt diskutera detta ett antal gånger. Men då har vi bara börjat bråka för att jag aldrig släpper det som hände då. Så efter några försök så slutade jag berätta för henne när jag mådde dåligt pga att hon skriver med andra killar.

Tack för att du tog din tid att läsa och lägg mer än gärna en kommentar om vad du tycker jag ska göra för att släppa allt och lita på hon gällande killar.

Godnatt!


   
Citera

craftingmine:

Men ni avgör själv om det är lagom mängd text.

haha vad menar du ens? :DD


   
SvaraCitera

Se och lär!


   
SvaraCitera

kebu12:

Se och lär!

Tratten [love]


   
SvaraCitera

Alltså skriver hon fortfarande med andra killar?
Säg till henne att det fan inte är okej om hon håller på att skriva flörtigt med andra killar. Säg att du blir sårad av det.
Fattar hon inte det är hon inte värd dig, då är det bättre att du dumpar!


   
SvaraCitera

3nol4:

Alltså skriver hon fortfarande med andra killar?Säg till henne att det fan inte är okej om hon håller på att skriva flörtigt med andra killar. Säg att du blir sårad av det.Fattar hon inte det är hon inte värd dig, då är det bättre att du dumpar!

om folk bara kunde anpassa saker efter individen skulle allt bli bra.


   
SvaraCitera