Aviseringar
Rensa alla

Mitt underlivs konstiga beteénde


Ämnesstartare

Hejhej, jag behöver hjälp.. Kanske inte så mycket akut men är väldigt undrande också.

Ska försöka förklara det här så ni förstår, och är glad om jag blir seriöst bemött!

Jag blev av med oskulden för ca 1 år sedan, sen dess har jag haft det regelbundet med en partner. Idag hade vi sedan sex, för kanske 5 timmar sen. Allt var som vanligt och jasg gick på toa ganska direkt efteråt, vilket jag gör för att motverka att få urinvägsinfektion.

Strax efter besöket kändes det som jag behövde kissa igen, så jag gick in på toan igen och då kände jag att det började göra ont, överhuvudtaget och speciellt när jag kissade. Sen kom det, när jag torkade mig kom det blod. Och jag har just haft mens, slutade för kanske 1 vecka sen.

På toabesöket en stund senare kom inget blod, men efter ett tag kände jag att det kom i mina trosor och satte in nen tampong.

När jag sen precis duschade, efter gick jag på toa, och då kom det som en klump blod/slem ut. Ganska stor.

Min fråga är, vad har hänt?
Kan jag blivit spräckt efter 1 års tid? Har blodklumpen med blodslem något med det att göra? Har aldrig fått sånt förut. Eller kan det ha att jag har lite blödningar för att jag är inne på min första karta nevoletta 28 (ätit förut med tog sen en liten paus) och att det bara var en slump att det kom nu? Och att det gjorde lite ont har med något annat att göra?

TACK SÅ MYCKET // E 16


   
Citera
Ämnesstartare

Missfall? [surprised]


   
SvaraCitera

Jag skulle gissa på att det troligtvis är en mellanblödning från tabletterna. Spräckt tvivlar jag på, väldigt mycket. Att du har ont kan ha många orsaker. Slemhinnorna kan bli torra av att använda ppiller och det kanske är det som skaver. Ingen aning, egentligen. Men hade jag varit i din sits hade jag gått till um och kollat mig bara för att va säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chill va, är ingen fara. brukar va lite hit och dit nör mann äter piller va


   
SvaraCitera