Aviseringar
Rensa alla

Mjölkmissbrukarna


Ämnesstartare

Denna tråd är en stödgrupp för oss mjölkmissbrukare, i fredags satt vi ett par UM:are och konstatera att det finns flera mjölkmissbrukare på UM. Så denna tråd är för oss, men även ni andra får ge oss råd och uppmuntran.
Folk säger att man ska sluta dricka mjölk när man blivit stor, det som talar för detta missbruk är att vi nog aldrig vill lämna det.

Hej, jag heter David. Jag är ... eeh .. mjölkmissbrukare.[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Inte behöver ni dra ned på mjölken inte [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej jag heter jessica och jag är mjölkmissbrukare
trots att jag tror att jag är lite laktoskänslig, ser gravid ut när jag har druckit mjölk [cry]


   
SvaraCitera

Hej, jag heter Capture och är även jag mjölkmissbrukare.
Har växt upp med missbruket, då min far har uppfostrat mig till att alltid vända mig till mjölken när det känns tungt. Jag och min far brukar sitta i vår vardagsrumssoffa, titta på varandra och säga "Vad vore livet utan mjölk?".

Hjälp, hur ska jag ta mig ur detta? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Jag heter Erik Andersson och jag är... WC3-nörd.
Men min syrra är en jävla mjölkmissbrukare.


   
SvaraCitera

Mjölk är awesome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullochglad:

Denna tråd är en stödgrupp för oss mjölkmissbrukare,

Är vi som missbrukar laktosfri mjölk välkomna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag heter Oväntad och jag är nykter mjölkmissbrukare. Jag drack mjölk varje dag och gärna upp till 1½ liter per dag. Jag missbrukade även mjölk i form av choklad, smör, ost med mera. I dag har jag avstått totalt från mjölk i mer än ett år [y]


   
SvaraCitera

Hej, heter Ögon i en plåthink.

Kan dricka två liter sojamjölk om dagen om andan faller på, om pengarna inte fattades mig skulle jag dricka oändliga mängder.

MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Inte behöver ni dra ned på mjölken inte [smile][love]

Jag gör det inte längre, nu dricker jag normala mängder (ca 1-2 liter om dagen) Men helt kommer jag aldrig lämna mjölken.

enhimmelskdrog:

hej jag heter jessica och jag är mjölkmissbrukare

Hej Jessica.

Capture:

Hej, jag heter Capture och är även jag mjölkmissbrukare.

Hej Capture

Capture:

Hjälp, hur ska jag ta mig ur detta? [cry]

Vill du ens det? Mjölk är fantastiskt!

André Vifot Haas:

Är vi som missbrukar laktosfri mjölk välkomna?

Självklart.

Oväntad:

Hej, jag heter Oväntad och jag är nykter mjölkmissbrukare. Jag drack mjölk varje dag och gärna upp till 1½ liter per dag. Jag missbrukade även mjölk i form av choklad, smör, ost med mera. I dag har jag avstått totalt från mjölk i mer än ett år [y]

Vad fick dig att vilja lämna missbruket? Eller bara övergå till ett normalt drickande?


   
SvaraCitera

fullochglad:

Vill du ens det? Mjölk är fantastiskt!

Nej, klart jag inte vill! Mjölk har hjälpt mig vid många tillfällen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullochglad:

Hej Jessica.

jag ska gå och dricka mjölk nu, kommer se gravid ut sen, men är törstig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullochglad:

Vad fick dig att vilja lämna missbruket? Eller bara övergå till ett normalt drickande?

Vill inte ta några detaljer av respekt för dom som faktiskt trivs med sitt missbruk, men det har till stor del att göra med små ensamma, ledsna kalvar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag ska gå och dricka mjölk nu, kommer se gravid ut sen, men är törstig

Lycka till, vilken sort?

Oväntad:

Vill inte ta några detaljer av respekt för dom som faktiskt trivs med sitt missbruk, men det har till stor del att göra med små ensamma, ledsna kalvar. [smile]

Okejokej =)

Btw. Minns när jag hade mjölkkrig på jobbet.[blush]


   
SvaraCitera